Dat gunnen we @GGMM van harte en we hopen dat hij zijn oude vrienden (Bros zoals hij zou zeggen) trakteert op nog wat tijgernootjesquote:Op zondag 1 januari 2023 04:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:johannes_vermeer Rene is misschien miljonair.
quote:Op zondag 1 januari 2023 11:10 schreef onlogisch het volgende:
Nipt in de top 10. Dat is wel eens beter geweest.19e, niks mis meeSPOILER: 2022Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Altijd wel raar dat @GGMM ons zo noemt, maar alleen hij mag dat doenquote:Op zondag 1 januari 2023 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat gunnen we @:GGMM van harte en we hopen dat hij zijn oude vrienden (Bros zoals hij zou zeggen) trakteert op nog wat tijgernootjes
waarom noemt hij je niet marsquote:Op zondag 1 januari 2023 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat gunnen we @:GGMM van harte en we hopen dat hij zijn oude vrienden (Bros zoals hij zou zeggen) trakteert op nog wat tijgernootjes
Beenham, bloemkool en piepers.quote:Op zondag 1 januari 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De eerste van het jaar!![]()
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Goed om te zien dat jij in 2023 nog steeds dezelfde bent gebleven!quote:Op zondag 1 januari 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ook spaghetti (zonder plakken kaas waanzinnig ranzige debiel)quote:Op zondag 1 januari 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bami, ham, eitje, sambal.quote:Op zondag 1 januari 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pizzaquote:Op zondag 1 januari 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
niks denk ikquote:Op zondag 1 januari 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zondag 1 januari 2023 11:10 schreef onlogisch het volgende:
Nipt in de top 10. Dat is wel eens beter geweest.Keurig in de top 10SPOILER: 2022Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |