Dat gunnen we @GGMM van harte en we hopen dat hij zijn oude vrienden (Bros zoals hij zou zeggen) trakteert op nog wat tijgernootjesquote:Op zondag 1 januari 2023 04:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:johannes_vermeer Rene is misschien miljonair.
quote:Op zondag 1 januari 2023 11:10 schreef onlogisch het volgende:
Nipt in de top 10. Dat is wel eens beter geweest.19e, niks mis meeSPOILER: 2022Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Altijd wel raar dat @GGMM ons zo noemt, maar alleen hij mag dat doenquote:Op zondag 1 januari 2023 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat gunnen we @:GGMM van harte en we hopen dat hij zijn oude vrienden (Bros zoals hij zou zeggen) trakteert op nog wat tijgernootjes
waarom noemt hij je niet marsquote:Op zondag 1 januari 2023 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat gunnen we @:GGMM van harte en we hopen dat hij zijn oude vrienden (Bros zoals hij zou zeggen) trakteert op nog wat tijgernootjes
Beenham, bloemkool en piepers.quote:Op zondag 1 januari 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De eerste van het jaar!![]()
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Goed om te zien dat jij in 2023 nog steeds dezelfde bent gebleven!quote:Op zondag 1 januari 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ook spaghetti (zonder plakken kaas waanzinnig ranzige debiel)quote:Op zondag 1 januari 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bami, ham, eitje, sambal.quote:Op zondag 1 januari 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pizzaquote:Op zondag 1 januari 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
niks denk ikquote:Op zondag 1 januari 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zondag 1 januari 2023 11:10 schreef onlogisch het volgende:
Nipt in de top 10. Dat is wel eens beter geweest.Keurig in de top 10SPOILER: 2022Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |