Ze vragen wat ze willen. Dat is hun goed recht toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eigenlijk zou het heel gunstig zijn als dat twente weer een paar kut seizoenen heeft zodra als dat die tussen plek 6 en 4 komen krijgen ze teveel arrogantie wat betreft spelers verkopen enzo laat maar snel weer wat kut seizoenen hebben.
Is gewoon een subtopper en die vragen een enorme prijs voor spelers, dat weet je. AZ, Heerenveen, Groningen en Utrecht zijn ook altijd enorm duur om te winkelen. Pas in de categorie Sparta/RKC betaal je niet zo veel maar die spelers hebben eigenlijk altijd nog een tussenstap nodig.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eigenlijk zou het heel gunstig zijn als dat twente weer een paar kut seizoenen heeft zodra als dat die tussen plek 6 en 4 komen krijgen ze teveel arrogantie wat betreft spelers verkopen enzo laat maar snel weer wat kut seizoenen hebben.
Ik vind hen met name een beetje stoïcijns naar Zerrouki die daar nog met een veredeld jeugdcontractje speelt. Zakelijk logisch, maar ik zou het ergens begrijpelijk vinden als die jongen stennis gaat trappen en denk dat dat ook wel gaat gebeuren als een verbeterd bod van Feyenoord wordt afgewezen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze vragen wat ze willen. Dat is hun goed recht toch?
Ik snap wel waarom ze het onderste uit de kan willen halen, maar meer dan 7 gaan ze denk ik echt niet krijgen. En zonder Zerrouki halen ze toch wel playoffs Europees voetbal en meer zit er ook niet in.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind hen met name een beetje stoïcijns naar Zerrouki die daar nog met een veredeld jeugdcontractje speelt. Zakelijk logisch, maar ik zou het ergens begrijpelijk vinden als die jongen stennis gaat trappen en denk dat dat ook wel gaat gebeuren als een verbeterd bod van Feyenoord wordt afgewezen.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar de ondergrens van Ajax (en PSV) precies gaat liggen, wat dat betreft maak ik mij weer totaal niet zorgen over ons (toch ook wel dankzij het tactische vernuft van Arend Martijn). Maar het zou mij niks verbazen als één van Ajax, PSV of gewoon het Aldi-elftal van AZ verder afzakt en dat Twente kan profiteren.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom ze het onderste uit de kan willen halen, maar meer dan 7 gaan ze denk ik echt niet krijgen. En zonder Zerrouki halen ze toch wel playoffs Europees voetbal en meer zit er ook niet in.
Nee, laat echt vaak steken vallen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Is toch gewoon een stabiele basiskracht?
Ik ben het helemaal met deze post eens hoor. Ongelooflijk dat men al deze spelers al zo snel wil afschrijven.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
- Hancko, Timber een Szymanski hebben zich al vanaf dag 1 bewezen als aanwinsten(beetje flauw om Szymanski niet mee te wegen, alsof Te Kloese geen invloed heeft gehad op die transfer omdat het huur is)
- Paixao, Gimenez en Walemark zijn duidelijk jonge, grote talenten die al meermaals goede dingen hebben laten zien. Bullaude ook maar die krijgt veel te weinig speeltijd. Die komen er wel, zolang ze het vertrouwen krijgen.
- Wieffer en Lopez zijn goedkope breedteversterkingen waar je je eigenlijk geen buil aan kan vallen.
- Idrissi en Rasmussen zijn geen topspelers maar voor gehuurde breedteversterkingen ook weer niet zó slecht.
- Danilo was gratis. Ik vind dat hij er geen kut van kan maar Slot gelooft wel in hem en zijn statistieken zijn ook niet slecht, dus die kan je ook niet per se een misser noemen.
-Dilrosun is eigenlijk de enige die er echt niks van kan en te duur was, maar volgens mij was dat nou juist de transfer waar Slot zelf het meeste bij betrokken was.
Lijkt me best een prima score, maar goed. Waar gaat de wereld heen als ik degene ben die het meest positief is.
Er wordt ook helemaal niemand afgeschreven.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:29 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met deze post eens hoor. Ongelooflijk dat men al deze spelers al zo snel wil afschrijven.
Eens, maar nog steeds wel vertrouwen erin dat het eruit kan komen. Zo ongeveer de enige speler voorin die echt exceptionele kwaliteiten heeftquote:
Ik heb erg veel Slory vibes bij hem. Hij kan wel voetballen, dus het is geen Schaken.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens, maar nog steeds wel vertrouwen erin dat het eruit kan komen. Zo ongeveer de enige speler voorin die echt exceptionele kwaliteiten heeft
Hmm, in mijn herinnering kon Slory er juist niet zoveel van (maar ik was dan ook praktisch een kind bij die klassiekermissers)quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb erg veel Slory vibes bij hem. Hij kan wel voetballen, dus het is geen Schaken.
Szymanski kan er geen kut van, huppakee naar Emmen ermee @DombohetOlifantje1quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Er wordt ook helemaal niemand afgeschreven.
Deed soms leuke dingen, verprutste open kansen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Hmm, in mijn herinnering kon Slory er juist niet zoveel van (maar ik was dan ook praktisch een kind bij die klassiekermissers)
Gelukkig ramt nieuwe Slory ze er direct allemaal inquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Deed soms leuke dingen, verprutste open kansen.
Recency bias muchquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Szymanski kan er geen kut van, huppakee naar Emmen ermee @:dombohetolifantje1
Heb er sowieso moeite mee dat iedere nuance in dit topic altijd tot het extreme getrokken wordt. Inhoudelijk staat er niet zo veel geks in die posts van Pistolero maar het is niet zo alsof iedereen overwegend negatief is. Ik ben wel sceptisch, wat niet gek is. Op Hancko (oké, en Szymanski) na laat niemand een overwegend goede indruk achter alhoewel ik de potentie zie. We staan eerste, das geweldig, maar ondanks een hoop belachelijk puntverlies en ook dankzij een labiel PSV en een extreem ontspoord Ajax. Leuk en aardig dat die zo meer financiële middelen hebben (dit is over PSV niet eens meer waar) maar ze presteren bagger. We staan ook niet zo ver boven Aldi-AZ of Twente en dat we Europees overwinteren is puur geluk, 8 punten in zo’n poule is een enorm matige prestatie.
Het is allemaal niet uitzonderlijk wat we doen, qua spel en qua punten niet. Over Te Kloese weet ik het gewoon nog niet, het is gewoon vreemd dat hij een soort AD en TD tegelijkertijd is maar op een cruciaal moment op vakantie is voor de zoveelste keer. Slot blijf ik een vakman en een voor ons geweldige trainer vinden die af en toe een beetje teveel kankert over dingen die hij niet onder controle heeft. En aan de positieve kant merk ik ook dingen, zoals fatsoenlijke scouting en een gezonde focus op investeren en waarde op het veld, die ik nooit eerder bij ons heb gezien. Dus ik ben (en blijf) gematigd positief.
1,5 miljoen extra vanwege inflatiequote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:13 schreef Scrummie het volgende:
https://www.vi.nl/pro/groeiende-irritaties-in-zerrouki-soap
We hebben een soap volgens Krabby.
Die 7,5 is teveel, wat in dat artikel ook staat, Veerman ging een jaar terug (ook in de winter) voor 6 naar PSV en ik vond Veerman op dat moment beter dan Zerrouki nu.
Ja voor Feyenoord begrippen wel, maar ik trek liever niet de vergelijking met tijdperk Troost, Mart en Beukers. Niet verzadigd raken met eigen succes, zeker als er nog niks tastbaars gewonnen is.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Recency bias much
wat er nu bij Feyenoord staat en aan het gebeuren is, is uitzonderlijk
Ja, die is lekker bezig inderdaad.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig ramt nieuwe Slory ze er direct allemaal in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |