Je verlangt wel wel veel hè en dat in 1 jaar maar toch een gelukkig nieuwjaar toegewenst, ik hoop niet dat het van uitkomen van je wensen afhangt.quote:Op zondag 1 januari 2023 05:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nogmaals, een ontzettend gelukkig nieuwjaar vrienden. Op dat we nationaal en internationaal succes mogen boeken, dat we langer van Slot mogen genieten, dat we Gimenez en al die andere spookaankopen aan de praat gaan krijgen, dat we na vier jaar zonder publiek eindelijk weer eens die neuzen in de volle Kuip jantje gaan geven en dat we de goede lijn van de afgelopen jaren gaan doorzetten.
Op naar de Coolsingel jaaaaa!
Hij postte dit vanmorgen om iets voor zessen. Het verbaast me dat hij überhaupt nog iets op papier kon zetten. Realistisch gezien moet je nu voor plek 2 gaan. Ajax zal op zijn sloffen kampioen worden. Het gat, financieel en sportief, is gewoon te groot. Nu PSV afscheid heeft genomen van hun sterkhouder en lang niet alles opnieuw kan investeren moet je PSV de baas blijven. Maar zoals ieder jaar is de klassieker een zekerheidje voor mij. Daar vul ik alvast een 2tje in.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je verlangt wel wel veel hè en dat in 1 jaar maar toch een gelukkig nieuwjaar toegewenst, ik hoop niet dat het van uitkomen van je wensen afhangt.
hoop doet levenquote:Op zondag 1 januari 2023 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je verlangt wel wel veel hè en dat in 1 jaar maar toch een gelukkig nieuwjaar toegewenst, ik hoop niet dat het van uitkomen van je wensen afhangt.
Sfeerverpester.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ken er een paar die hebben al weer hotelreserveringen lopen voor een aantal weekendenquote:Op zondag 1 januari 2023 12:27 schreef Haringkop het volgende:
28 mei Vitesse-thuis, Arne met de schaal omhoog.
Gelukkig Nieuwjaar, kameraden!
Nee joh maar ik hoop wel serieus dat we een gooi doen naar plek 1 en dat Slot langer blijft.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat houden ze dan verdomde goed geheim.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:20 schreef onlogisch het volgende:
Het gat, financieel en sportief, is gewoon te groot.
Ik zie Slot wel vertrekken als er een mooie club langs komt. Maar ik weet niet hoe veel risico hij wil nemen met opnieuw vrij snel een grote stap omhoog.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh maar ik hoop wel serieus dat we een gooi doen naar plek 1 en dat Slot langer blijft.
Voorlopig sta je er goed voor al heb je maar 1 punt meer dan vorig seizoen (Ajax 3 minder) en we hebben gezien hoe dat afliep.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh maar ik hoop wel serieus dat we een gooi doen naar plek 1 en dat Slot langer blijft.
ik kan mij niet heugen dat feyenoord zo'n volle selectie had, eigenlijkquote:Op zondag 1 januari 2023 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voorlopig sta je er goed voor al heb je maar 1 punt meer dan vorig seizoen (Ajax 3 minder) en we hebben gezien hoe dat afliep.
Gaat echt zwaar worden vooral vanaf wedstrijd 25 zeg maar, dan gaan die spelers echt voelen dat die 2e seizoenshelft een stuk langer is dan de 1e en is de breedte van je selectie essentieel.
Vanaf dan ongeveer heeft Feyenoord juist een belachelijk makkelijk programma. Eigenlijk staat en valt alles met januari/februari en daar heb ik eerlijk gezegd bijzonder weinig vertrouwen inquote:Op zondag 1 januari 2023 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voorlopig sta je er goed voor al heb je maar 1 punt meer dan vorig seizoen (Ajax 3 minder) en we hebben gezien hoe dat afliep.
Gaat echt zwaar worden vooral vanaf wedstrijd 25 zeg maar, dan gaan die spelers echt voelen dat die 2e seizoenshelft een stuk langer is dan de 1e en is de breedte van je selectie essentieel.
Ik zit dan in Londen, had beter naar het programma moeten kijkenquote:Op zondag 1 januari 2023 12:21 schreef aTypisch het volgende:
als een echte gloryhunter wel een plekje veiliggesteld voor de klassieker
daar lekker kijken in de skihut jatochquote:Op zondag 1 januari 2023 13:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zit dan in Londen, had beter naar het programma moeten kijken
ja dat wordt nog watquote:Op zondag 1 januari 2023 13:06 schreef Caland het volgende:
Die klassieker kan ook niet anders dan volledig misgaan. Lang geleden dat ik zo ver van tevoren al zoveel hype overal hoorde/las over die pot
Announce netten
Laatste klassieker in de Kuip was drie jaar geleden ofzo?quote:
orkun zal zich ook nog wel wat sterker voelen dan op de training destijdsquote:Op zondag 1 januari 2023 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Laatste klassieker in de Kuip was drie jaar geleden ofzo?
Alle agressie eruit
Berghuis die de 0-1 erin jast en dan met het vingertje voor de mond voor X langs rentquote:Op zondag 1 januari 2023 13:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
orkun zal zich ook nog wel wat sterker voelen dan op de training destijds
en dan gewoon met 0-2 er af
feyenoordgenot
Daar heeft Feyenoord weer het voordeel dat op Szymanski na eigenlijk niemand een serieus WK heeft gespeeld, plus zoals @Caland al zegt het makkelijke programma in de eindfase van het seizoen. Eigenlijk zouden die eerste veertien potjes, plus de poulefase waarin we simpel geloot hadden, een beetje inspelen moeten zijn geweest en hopen dat het gat met Ajax en PSV al niet te groot zou zijn, in plaats daarvan sta je al voor en kan je nu eindelijk een fatsoenlijke voorbereiding doen met die jongens.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laatste Eredivisie-klassieker met thuispubliek was gewoon die 6-2 vier jaar terug.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Laatste klassieker in de Kuip was drie jaar geleden ofzo?
Alle agressie eruit
Dat blijft een waanzinnige statistiek.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laatste Eredivisie-klassieker met thuispubliek was gewoon die 6-2 vier jaar terug.
Niemand van die jongens heeft ooit een klassieker in de Kuip gespeeld. Naja, behalve Berghuis dan.
Tja tijdperk Gio. Senesi, Sinisterra, Malacia, allemaal jongens die dus nooit een Klassieker hebben gespeeld in de Kuip. Nog een bedankje aan het erg walgelijke OMT.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat blijft een waanzinnige statistiek.
Ik denk dat je je toch een beetje verkijkt op het aantal wedstrijden wat gespeeld is, mid season zijn we pas eind januari.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We starten deze keer echt met een voorsprong op de concurrentie, das toch anders dan in andere jaren waarin je eigenlijk altijd al heel snel gedoemd bent tot de achtervolging.
maar wat is je punt nu?quote:Op zondag 1 januari 2023 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat je je toch een beetje verkijkt op het aantal wedstrijden wat gespeeld is, mid season zijn we pas eind januari.
wtfquote:Op zondag 1 januari 2023 13:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laatste Eredivisie-klassieker met thuispubliek was gewoon die 6-2 vier jaar terug.
Niemand van die jongens heeft ooit een klassieker in de Kuip gespeeld. Naja, behalve Berghuis dan.
Dat is toch irrelevant voor het punt? Al zouden we nog 200 potjes moeten, feit is dat we met een kleine voorsprong in punten starten, dat onze selectie vrijwel compleet was afgelopen maanden en dat het bij ons op alle niveaus een stuk rustiger was dan bij Ajax en PSV.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat je je toch een beetje verkijkt op het aantal wedstrijden wat gespeeld is, mid season zijn we pas eind januari.
Is toch niet zo moeilijk, je bent gewoon nog niet halverwege het seizoen dus heeft vergelijken met andere seizoenen halverwege ook weinig zin.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
maar wat is je punt nu?
denk dat iedereen hier wel weet dat het geen zekerheidje is dat feyenoord mee gaat doen tot het einde
maar dat er sinds lange tijd wel weer een kans is, staat ook wel vast
en ja, dat is na 14 wedstrijden
Maar helemaal niemand vergelijkt dit met de winterstop van vorig jaar.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch niet zo moeilijk, je bent gewoon nog niet halverwege het seizoen dus heeft vergelijken met andere seizoenen halverwege ook weinig zin.
Volgens mij doet @GurneyIsBestOke dat maar zo niet dan neem ik alles terug.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar helemaal niemand vergelijkt dit met de winterstop van vorig jaar.
Dat doet hij niet. Hij bekijkt dit de gehele tijd uit het oogpunt van de huidige winterstop. Dat die nu ff na 14 wedstrijden valt boeit dus totaal niet. En dat wij dit met een compleet nieuwe selectie behaald hebben, een rustige winterstop doorgemaakt hebben waarvan je kan zeggen dat juist ook Feyenoord met de compleet nieuwe selectie hier het meest belang bij had.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij doet @:GurneyIsBestOke dat maar zo niet dan neem ik alles terug.
Dan heb ik dat niet goed begrepen en verder zie mijn post #18.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat doet hij niet. Hij bekijkt dit de gehele tijd uit het oogpunt van de huidige winterstop. Dat die nu ff na 14 wedstrijden valt boeit dus totaal niet. En dat wij dit met een compleet nieuwe selectie behaald hebben, een rustige winterstop doorgemaakt hebben waarvan je kan zeggen dat juist ook Feyenoord met de compleet nieuwe selectie hier het meest belang bij had.
Je kan er gewoon moeilijk omheen dat Feyenoord met deze selectie er meer dan prima voor staat (en nu dus ook het beste). Wat niet betekent dat we over vijf wedstrijden weer 'gewoon' vierde kunnen staan.
Nee, mijn punt is dat Feyenoord op dit specifieke moment een gunstigere uitgangspositie heeft dan Ajax en PSV, dat is op ieder willekeurig punt de afgelopen vijf a zes jaar überhaupt nooit het geval geweest.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij doet @:GurneyIsBestOke dat maar zo niet dan neem ik alles terug.
Laatste keer was denk ik begin 2017/18, met de beruchte PSV voorbij op alle fronten coverquote:Op zondag 1 januari 2023 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, mijn punt is dat Feyenoord op dit specifieke moment een gunstigere uitgangspositie heeft dan Ajax en PSV, dat is op ieder willekeurig punt de afgelopen vijf a zes jaar überhaupt nooit het geval geweest.
Wel een goede reden om je ietwat gedeisd te houden, ik ga er wel vanuit dat in deze halve ‘voorbereiding’ progressie is geboekt, als het aanvalsspel net zo inspiratieloos blijkt als voor de winterstop én we het gemis van Trauner niet opvangen slik ik snel mijn goede gevoel in.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Laatste keer was denk ik begin 2017/18, met de beruchte PSV voorbij alle fronten cover
Dat was na 5 wedstrijden ofzo, een week later werden we afgedroogd door City in de CL en was het goede gevoel weer weg.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel een goede reden om je ietwat gedeisd te houden, ik ga er wel vanuit dat in deze halve ‘voorbereiding’ progressie is geboekt, als het aanvalsspel net zo inspiratieloos blijkt als voor de winterstop én we het gemis van Trauner niet opvangen slik ik snel mijn goede gevoel in.
Kans op staken acht ik wel rond de 50%, Feyenoord wacht ook best lang met berichtgeving over de resterende kaartverkoop.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:06 schreef Caland het volgende:
Die klassieker kan ook niet anders dan volledig misgaan. Lang geleden dat ik zo ver van tevoren al zoveel hype overal hoorde/las over die pot
Announce netten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |