Je verlangt wel wel veel hè en dat in 1 jaar maar toch een gelukkig nieuwjaar toegewenst, ik hoop niet dat het van uitkomen van je wensen afhangt.quote:Op zondag 1 januari 2023 05:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nogmaals, een ontzettend gelukkig nieuwjaar vrienden. Op dat we nationaal en internationaal succes mogen boeken, dat we langer van Slot mogen genieten, dat we Gimenez en al die andere spookaankopen aan de praat gaan krijgen, dat we na vier jaar zonder publiek eindelijk weer eens die neuzen in de volle Kuip jantje gaan geven en dat we de goede lijn van de afgelopen jaren gaan doorzetten.
Op naar de Coolsingel jaaaaa!
Hij postte dit vanmorgen om iets voor zessen. Het verbaast me dat hij überhaupt nog iets op papier kon zetten. Realistisch gezien moet je nu voor plek 2 gaan. Ajax zal op zijn sloffen kampioen worden. Het gat, financieel en sportief, is gewoon te groot. Nu PSV afscheid heeft genomen van hun sterkhouder en lang niet alles opnieuw kan investeren moet je PSV de baas blijven. Maar zoals ieder jaar is de klassieker een zekerheidje voor mij. Daar vul ik alvast een 2tje in.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je verlangt wel wel veel hè en dat in 1 jaar maar toch een gelukkig nieuwjaar toegewenst, ik hoop niet dat het van uitkomen van je wensen afhangt.
hoop doet levenquote:Op zondag 1 januari 2023 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je verlangt wel wel veel hè en dat in 1 jaar maar toch een gelukkig nieuwjaar toegewenst, ik hoop niet dat het van uitkomen van je wensen afhangt.
Sfeerverpester.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ken er een paar die hebben al weer hotelreserveringen lopen voor een aantal weekendenquote:Op zondag 1 januari 2023 12:27 schreef Haringkop het volgende:
28 mei Vitesse-thuis, Arne met de schaal omhoog.
Gelukkig Nieuwjaar, kameraden!
Nee joh maar ik hoop wel serieus dat we een gooi doen naar plek 1 en dat Slot langer blijft.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat houden ze dan verdomde goed geheim.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:20 schreef onlogisch het volgende:
Het gat, financieel en sportief, is gewoon te groot.
Ik zie Slot wel vertrekken als er een mooie club langs komt. Maar ik weet niet hoe veel risico hij wil nemen met opnieuw vrij snel een grote stap omhoog.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh maar ik hoop wel serieus dat we een gooi doen naar plek 1 en dat Slot langer blijft.
Voorlopig sta je er goed voor al heb je maar 1 punt meer dan vorig seizoen (Ajax 3 minder) en we hebben gezien hoe dat afliep.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh maar ik hoop wel serieus dat we een gooi doen naar plek 1 en dat Slot langer blijft.
ik kan mij niet heugen dat feyenoord zo'n volle selectie had, eigenlijkquote:Op zondag 1 januari 2023 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voorlopig sta je er goed voor al heb je maar 1 punt meer dan vorig seizoen (Ajax 3 minder) en we hebben gezien hoe dat afliep.
Gaat echt zwaar worden vooral vanaf wedstrijd 25 zeg maar, dan gaan die spelers echt voelen dat die 2e seizoenshelft een stuk langer is dan de 1e en is de breedte van je selectie essentieel.
Vanaf dan ongeveer heeft Feyenoord juist een belachelijk makkelijk programma. Eigenlijk staat en valt alles met januari/februari en daar heb ik eerlijk gezegd bijzonder weinig vertrouwen inquote:Op zondag 1 januari 2023 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voorlopig sta je er goed voor al heb je maar 1 punt meer dan vorig seizoen (Ajax 3 minder) en we hebben gezien hoe dat afliep.
Gaat echt zwaar worden vooral vanaf wedstrijd 25 zeg maar, dan gaan die spelers echt voelen dat die 2e seizoenshelft een stuk langer is dan de 1e en is de breedte van je selectie essentieel.
Ik zit dan in Londen, had beter naar het programma moeten kijkenquote:Op zondag 1 januari 2023 12:21 schreef aTypisch het volgende:
als een echte gloryhunter wel een plekje veiliggesteld voor de klassieker
daar lekker kijken in de skihut jatochquote:Op zondag 1 januari 2023 13:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zit dan in Londen, had beter naar het programma moeten kijken
ja dat wordt nog watquote:Op zondag 1 januari 2023 13:06 schreef Caland het volgende:
Die klassieker kan ook niet anders dan volledig misgaan. Lang geleden dat ik zo ver van tevoren al zoveel hype overal hoorde/las over die pot
Announce netten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |