Ik ben vrij ervaren met daten. Alleen is de laatste x daten niet best afgelopenquote:Op zondag 1 januari 2023 03:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja ik moet er voor de verandering eens moeite in steken, maar ik ben wat dat betreft niet heel ervaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 januari 2023 03:08 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Ik ben vrij ervaren met daten. Alleen is de laatste x daten niet best afgelopenAi, da's flink zuur zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anderzijds wellicht een kogel ontweken..
Hopen maar dat het volgende keer beter uitpaktI'm not lost, it's just I've no idea where I am
quote:Op zondag 1 januari 2023 03:08 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Ik ben vrij ervaren met daten. Alleen is de laatste x daten niet best afgelopenHmmmmm da's een kut einde iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Ja heb wel een mooie kogel ontweken inderdaad, dat bleek duidelijk.quote:Op zondag 1 januari 2023 03:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ai, da's flink zuur zegAnderzijds wellicht een kogel ontweken..
Hopen maar dat het volgende keer beter uitpakt
Same. Hoorde net weer een tering klapquote:Op zondag 1 januari 2023 03:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Overigens gaat er hier nog even iemand flink los met vuurwerk zeg, de tering
Ik heb het aftelmoment met Bohemian Rhapsody gemist.. Echt op 10 secondenquote:Op zondag 1 januari 2023 03:11 schreef Koen66 het volgende:
zit nu de laatste minuten T2000 cafe te checken, was er toen al niet meer bij
Het klonk hier bijna alsof iemand al z'n vuurwerk tegelijkertijd had aangestokenquote:Op zondag 1 januari 2023 03:12 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Same. Hoorde net weer een tering klap
Het valt verder wel mee
Hahahaquote:Op zondag 1 januari 2023 03:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Het klonk hier bijna alsof iemand al z'n vuurwerk tegelijkertijd had aangestoken
He beter iets dan nietsquote:Op zondag 1 januari 2023 10:19 schreef PippenScottie het volgende:
Eindelijk uitgeslapen. Op de laatste dag van mijn vakantie
op de plek van die witte blokjes staan vast leuke icoontjes op je mobielquote:Op zondag 1 januari 2023 11:10 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!
En heel gelukkig, gezond en muzikaal 2⃣0⃣2⃣3⃣toegewenst 🎇
Mesquote:Op zondag 1 januari 2023 01:33 schreef Strani het volgende:
Zojuist de PDF van de lijst weggeklikt
Pijn.
2023quote:Op zondag 1 januari 2023 11:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
op de plek van die witte blokjes staan vast leuke icoontjes op je mobiel
Ja maar tussen de getallen staan nog witte blokjesquote:
Ow dat is niets. Op mijn beeld zijn het cijfers in blokjes.quote:Op zondag 1 januari 2023 11:19 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja maar tussen de getallen staan nog witte blokjes
Ja, wie moet ik nu lastig gaan vallen met mn woordgrappen?quote:
Straks naar m’n schoonfamilie. Ik weet niet of ze het kunnen waarderen als ik midden in een verhaal van iemand ineens zeg ‘al besproken’.quote:Op zondag 1 januari 2023 11:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja, wie moet ik nu lastig gaan vallen met mn woordgrappen?
je kunt het proberenquote:Op zondag 1 januari 2023 11:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Straks naar m’n schoonfamilie. Ik weet niet of ze het kunnen waarderen als ik midden in een verhaal van iemand ineens zeg ‘al besproken’.
Hier maar een SC van maken dan en dat we gewoon de live stream van Radio 2 als basis gebruiken?quote:Op zondag 1 januari 2023 11:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja, wie moet ik nu lastig gaan vallen met mn woordgrappen?
MUZ / Radio 2 #140 Borsatanismequote:Op zondag 1 januari 2023 11:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier maar een SC van maken dan en dat we gewoon de live stream van Radio 2 als basis gebruiken?
Magnificent (She Says)quote:Op zondag 1 januari 2023 11:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Iemand het uur lijstje van het nieuwjaarsconcert?
Ofquote:Op zondag 1 januari 2023 11:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Straks naar m’n schoonfamilie. Ik weet niet of ze het kunnen waarderen als ik midden in een verhaal van iemand ineens zeg ‘al besproken’.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |