Hele Top 2000 opnieuw beginnen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:42 schreef Kopiko het volgende:
Compleet de kluts kwijt door de TT.
Hertelling graag.
hele top overnieuwquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:42 schreef Kopiko het volgende:
Compleet de kluts kwijt door de TT.
Hertelling graag.
Doen ze altijd bij aanvang van de Top3quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:42 schreef Fred_B het volgende:
Vrij onbenullige timing voor dit overzicht.
Wel leuk hoe ze Felder behandeld hebbenquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:42 schreef Zorro het volgende:
Dit hoort alleen door de gitaarsolo gewoon hier te staan
Felder en Walsh
Wrijf het er maar in.quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:43 schreef Fred_B het volgende:
Volgens mij is dit pas de eerste van de Eagles die ik hoor dit jaar.
Daarom heb ik ook een teringhekel aan Henley en Frey, ook al is ie dood. Of zijn ze dood. Of iemand was er dood. Of zo.quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:43 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wel leuk hoe ze Felder behandeld hebben
Dat moet je ff aan @peaceman vragen, over wie er nou dood wasquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een teringhekel aan Henley en Frey, ook al is ie dood. Of zijn ze dood. Of iemand was er dood. Of zo.
Oh ja die was episch.quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Week geleden hadden we 'm volledig voor de boeg. Met eerst de MASH-UP!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |