Hallo wijffie!quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:35 schreef ok01 het volgende:
Groeten uit een willekeurig feest in Groningen
Fijne jaarwisseling!quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:35 schreef Koen66 het volgende:
ik maak zoals altijd het aftellen hier niet mee, ik wens jullie alvast een fijne jaarwisseling![]()
![]()
Kom later in de nacht wel ff buurten
quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:35 schreef Isorden het volgende:
Hier had dus Goodnight Saigon moeten staan
Dank je Peacemanquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:36 schreef peaceman het volgende:
Hier had goodnight Saigon kunnen staan
Blij dat je het effe uitlegt.quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:36 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nee. Ik bedoelde: met deze klanken (die jij niet hoort ivm 3x mute).
Ligt toch ook niet zozeer aan de installatie zelf, maar dat de akoestiek gewoon compleet ongeschikt is? Dat dacht ik in ieder geval altijdquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:34 schreef Isorden het volgende:
Oom van een vriend van me heeft toen de ArenA gebouwd werd daar meegewerkt aan de geluidsinstallatie...
Werd altijd kwaad als iemand durfde te zeggen dat het geluid daar ruk was
Ja klopt, zo veel kaal beton dempt de echo niet echt nee.quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:37 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ligt toch ook niet zozeer aan de installatie zelf, maar dat de akoestiek gewoon compleet ongeschikt is? Dat dacht ik in ieder geval altijd
Mee eens.quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
(Snap dat het gewoon zo wordt gepland, maar het is gewoon een waardeloze plek voor een concert en een misdaad tegen de mensheid dat het toch gebeurt!)
De statige nummers verdwijnen stuk voor stuk, de plekken worden ingenomen door luchtiger werk.quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:36 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind sowieso de hele top 14 niks
Al besprokenquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:36 schreef peaceman het volgende:
Hier had goodnight Saigon kunnen staan
Denk ik ook. Niet echt gebouwd voor muziek maar eerder voor voetbalwedstrijden/grootschalige concerten.quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:37 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ligt toch ook niet zozeer aan de installatie zelf, maar dat de akoestiek gewoon compleet ongeschikt is? Dat dacht ik in ieder geval altijd
Dit mag uitvoerig besproken worden mijns inziensquote:
Ik heb geen enkele Depeche gehoord deze top 2000. Boehoehoe.quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mee eens.
Grappige is, in Duitsland heb je de LTU Arena, of hoe het tegenwoordig heet. Dat is een iets kleinere Arena, maar daar was het geluid perfect bij Depeche Mode
Wie was er nou ook alweer dood?quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:39 schreef peaceman het volgende:
Hierna het nummer wat mijn schoonvader, net als ik, ook heel mooi vond. Dus voor eagles vast![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:38 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dit mag uitvoerig besproken worden mijns inziens
quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele Depeche gehoord deze top 2000. Boehoehoe.
Goed dat hij dat overleefd heeft. Hoeveel doden? 6500?quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:34 schreef Isorden het volgende:
Oom van een vriend van me heeft toen de ArenA gebouwd werd daar meegewerkt
Mandoline doet ook meer mee dan de pianoquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:39 schreef Zorro het volgende:
Je liedje Piano Man noemen en het main riffje op mondharmonica spelen
Heerlijk, geniet van de stilte.quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele Depeche gehoord deze top 2000. Boehoehoe.
Hé, het is hier geen Qatar, he!quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:39 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Goed dat hij dat overleefd heeft. Hoeveel doden? 6500?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |