Ik wens alle heren van Coldplay, en Chris Martin in het bijzonder een heel lang leven toe.quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alles van Coldplay vliegt dit jaar door het dak in de lijst
De spinnenwebben hingen er al een tijdje rond.quote:
Blijf strooien met dit soort nieuwtjes, Fredquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:30 schreef Fred_B het volgende:
Hierna zwaaien we dan toch eindelijk Coldplay uit.
En ik zeg het vast: volgend jaar nog een keer door die concertenquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alles van Coldplay vliegt dit jaar door het dak in de lijst
Geen woord aan gelogenquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:31 schreef essnhills het volgende:
Mededeling: google translate maakt hier Koud Spelen - herstel jou van
4x die galmbak vol...quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:31 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En ik zeg het vast: volgend jaar nog een keer door die concerten
Die hebben een aardig pensioen zo.quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik wens alle heren van Coldplay, en Chris Martin in het bijzonder een heel lang leven toe.
Nou ja, als ze het voorlezen van hun boodschappenlijstje opnemen, staat dat een jaar later ook in de lijst, dus wees voorzichtig waar je voor wenst.quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik wens alle heren van Coldplay, en Chris Martin in het bijzonder een heel lang leven toe.
Welja.quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik heb hardere gehoord de afgelopen uren.quote:
b) Ik wil nog een keer naar Bruce en heb geen zin naar het diepe zuiden van Limburg te gaanquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:32 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Waarom zou je daar:
a) vrijwillig een concert geven
b) vrijwillig een concert bezoeken?
Dit is vrij mild.quote:
A: omdat MOJO dat gewoon planned. Gaat artiest vaak niet eens over.quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:32 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Waarom zou je daar:
a) vrijwillig een concert geven
b) vrijwillig een concert bezoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |