Woke is sowieso nooit grappigquote:Op zaterdag 31 december 2022 22:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Verrassing: dat maakt je dus niet grappiger!
Ja, ja, true, true..quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:34 schreef Zorro het volgende:
Het zijn wel de plaatjes he![]()
Ieder jaar dezelfde
Ja omdat ze zo fucking goed zijn
Beetje jammer dat ie een beetje wappie is gegaan over de oorlog in oekraïnequote:Op zaterdag 31 december 2022 22:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
HIj is bezig aan zijn EERSTE afscheidstournee, zag ik op de reclame.
Veel te makkelijk om illegaal spul Nederland in te krijgen inderdaad, je zal er internationale afspraken over moeten zien te maken als je wil dat het wat effect gaat hebbenquote:Op zaterdag 31 december 2022 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daarom werkt een vuurwerkverbod ook niet
eensquote:Op zaterdag 31 december 2022 22:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Verrassing: dat maakt je dus niet grappiger!
Vroeger kon je als kind gewoon rotjes, babypijltjes en romeinse kaarsen afsteken. Nu moet je wel die illegale cobras van de buurman kopen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daarom werkt een vuurwerkverbod ook niet
Greta had Andrew Tate anders goed te pakken!quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Woke is sowieso nooit grappig
Kittig breijwerkje?quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:34 schreef butz0rs het volgende:
Claudia heeft wel een strak pakje aan
ditquote:Op zaterdag 31 december 2022 22:34 schreef Poppejans het volgende:
Ik zou wel Oudejaarsconference willen van Theo Maassen
Béétje?quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ie een beetje wappie is gegaan over de oorlog in oekraïne
quote:
Heel woke NL op de banken.quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:34 schreef Poppejans het volgende:
Ik zou wel Oudejaarsconference willen van Theo Maassen
Fijne jaarwisseling!quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:25 schreef Bargehassus het volgende:
Ga er ook van tussen.
Zoals eerder gezegd, ik hou van jullie hier.![]()
Alvast een heel fijn nieuwjaar!
(En hou al die flauwe grappen er in..![]()
![]()
)
klopt, dit dus. En de echte knalcriminelen rijden rustig naar Polen etcquote:Op zaterdag 31 december 2022 22:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Veel te makkelijk om illegaal spul Nederland in te krijgen inderdaad, je zal er internationale afspraken over moeten zien te maken als je wil dat het wat effect gaat hebben
Hopelijk onderga ik die ingreep numb.quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En dat die tandarts dan Claudia op de achtergrond aanzet om je wat op te fleuren?
Whehehequote:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:26 schreef Melleyn het volgende:
Ik ga ook.. bedankt voor het lachen en tot volgend jaar
Dat viel wel mee...quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Greta had Andrew Tate anders goed te pakken!
Dan niet Can I get an encore? tegen de tandarts roepen als je klaar bent.quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hopelijk onderga ik die ingreep numb.
Verzamelen bij cruising spotsquote:Op zaterdag 31 december 2022 22:39 schreef Kopiko het volgende:
Cruisenight
Klinkt als een groep spannende mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |