Dat is waar. Sterker nog, ze doen er zelf aan mee.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die horen toch niets door al dat afweergeschut buiten.
Dat kent niemand. Ik ook alleen maar via FOK.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
13th Floor Elevators moeten ook in de lijst!
Je niveau daalt wel per minuut hequote:Op zaterdag 31 december 2022 21:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]![]()
Kweek wat humor in je tumor
Ik moet even goed denken hoe ik ze ooit heb leren kennen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat kent niemand. Ik ook alleen maar via FOK.
Fijne jaarwisseling Bos!quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik was eigenlijk al afwezig, de laatste uurtjes. Maar ik ga zo beneden bij de rest zitten en met hun het nieuwe jaar in
Het was weer gezellig hier en tot in 2023
Fijne jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik was eigenlijk al afwezig, de laatste uurtjes. Maar ik ga zo beneden bij de rest zitten en met hun het nieuwe jaar in
quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moet even goed denken hoe ik ze ooit heb leren kennen.
Bye Bye man Bye Byequote:Op zaterdag 31 december 2022 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dag Bosquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Fijne jaarwisseling!quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:53 schreef Fred_B het volgende:
Hier had ook Soldier, Soldier van Captain Jack kunnen staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |