Zal niet heel diep zijn met al dat gespring van ze....quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe diep dolfijnen zwemmen eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:07 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik ga er ook maar eens vandoor. Gelukkige jaarwisseling iedereen
quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:07 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Jij ook!quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:07 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Fijne jaarwisseling:Wquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:07 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Je gaat je eigen weg?quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:07 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Tot de volgendequote:Op zaterdag 31 december 2022 21:07 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Wir Kinder von Bahnhof Zoo.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zal niet heel diep zijn met al dat gespring van ze....Breathe was eerder al tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
Ik hoor hier allemaal afweergeschut.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:09 schreef Zorro het volgende:
Poetin is inmiddels ook hier binnengevallen
Wat een plaat, komende week maar weer even op de platenspeler leggen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:10 schreef Isorden het volgende:
En alweer een nummer van deze godenplaat:
[ afbeelding ]
Fijne jaarwisseling!quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:07 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik slinger em wel aan op spotifyquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat een plaat, komende week maar weer even op de platenspeler leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |