Die zijn óók best prima hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Omdat dit de poort was voor al die andere nederlandse racoon liedjes....
Geen hekel aan, ik vind de tekst en Barts zang alleen niet heel geslaagd hier.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:03 schreef essnhills het volgende:
Waarom heeft iedereen zo'n hekel aan
Baggerdrek is reden genoegquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is hip hè, om moderne Nederlandse bands te haten zonder reden.
dan is deze alsnog wel mooiquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Omdat dit de poort was voor al die andere nederlandse racoon liedjes....
Ja we weten allemaal dat ze beter hebben maar wel iconisch en stiekem is ie toch best lekker. Maar ja ook ik hoor liever Lounge Act, Sliver of All Apologies jaquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik als Nirvana fan heb weinig met Smells Like Teen Spirit eigenlijk.
Omdat ze zoveel beter kunnen (in het Engels)quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:03 schreef essnhills het volgende:
Waarom heeft iedereen zo'n hekel aan
Fijne jaarwisseling!quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:00 schreef alopio het volgende:
Ik ga ook, zal hier en daar nog wel wat posten maar niet veel meerbedankt weer voor een mooie t2k
En fijn oud en nieuw
Wat is de reden voor respectloosheid?quote:
Krijg ik last van mijn rug vanquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We hebben nog de Zwaarste Lijst met pasen.
SMS OCE . Ach laat ook maar.quote:
net zoals de haat voor Nickelback en Blofquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is hip hè, om moderne Nederlandse bands te haten zonder reden.
Mijn definitie van respectloos is blijkbaar andersquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is de reden voor respectloosheid?
Bij mij komt daar nog Child In Time achteraan.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:02 schreef Doevelaer het volgende:
Zometeen nog Telegraph Road, mn allerhoogste stemplaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |