bohh, ja. Blijft lekker ja. stem er elk jaar op.quote:
Oh, lekker. Heb al zoveel drank op deze week dat ik vanavond wat later beginquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:58 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Oh geen flauw idee, ik ben al sinds 11:00 aan het zuipen dus ik ben echt apezat
Fretless Bassquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
bohh, ja. Blijft lekker ja. stem er elk jaar op.
Die van ligt 60 cm diep in de tuin.quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Mijne zit verstopt in zijn safespace
Lijkt mij Innuendo of The Chain evtquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nee was niet online en ben vergeten welk nummer toen speelde.
Denk dat je Telegraph Road leuker gaat vinden dan Master of Puppetsquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:59 schreef essnhills het volgende:
33 Oceaan Racoon
32 Smells Like Teen Spirit Nirvana
31 Viva La Vida Coldplay
30 Telegraph Road Dire Straits
29 Master Of Puppets Metallica
28 Thunderstruck AC/DC
27 Shine On You Crazy Diamond Pink Floyd
quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:00 schreef alopio het volgende:
Ik ga ook, zal hier en daar nog wel wat posten maar niet veel meerbedankt weer voor een mooie t2k
En fijn oud en nieuw
jij ook!quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:00 schreef alopio het volgende:
Ik ga ook, zal hier en daar nog wel wat posten maar niet veel meerbedankt weer voor een mooie t2k
En fijn oud en nieuw
Nogmaals bedankt voor de biertjes en tot de volgende keerquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:00 schreef alopio het volgende:
En fijn oud en nieuw
Is inmiddels traditie hequote:Op zaterdag 31 december 2022 20:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nogmaals bedankt voor de biertjes en tot de volgende keer
Waarom zou je dat doen?quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oceaan komt eraan? Leuk. Heb ik ingestuurd
fijne jaarwisseling!quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:00 schreef alopio het volgende:
En fijn oud en nieuw
Alsof de radio hem zelf niet heeftquote:
Omdat het een mooi lied is.quote:
Ik heb er nog twee te gaan, en dat is er een van.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:02 schreef Doevelaer het volgende:
Zometeen nog Telegraph Road, mn allerhoogste stemplaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |