Een rollercoaster?quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:57 schreef Tussle266 het volgende:
Is niemand van jullie benieuwd naar de nummer 1?
Arme Blinquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:54 schreef Gretzl het volgende:
Kan Blin al uren niet vinden. Loopt waarschijnlijk buiten rond of is ergens verstop voor het vuurwerk, maar ik had haar liever graag binnen gehad omdat er komende uren waarschijnlijk nog erger los gaat![]()
[ afbeelding ]
Andere kat is wel binnen, maar ben ik al geruime tijd aan het wachten. Vertwijfel wat nu te doen. Was wel van plan om de jaarwisseling zo nog met vrienden te gaan vieren.
Wil gewoon m'n katten binnen hebben om 0:00 zodat ik me minder ongerust hoef te maken
Fijne jaarwisseling!quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ga er ook vandoor. Fijne jaarwisseling voor jullie alvast
Lieve kat. Hopelijk komt ze nog terecht .quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:54 schreef Gretzl het volgende:
Kan Blin al uren niet vinden. Loopt waarschijnlijk buiten rond of is ergens verstop voor het vuurwerk, maar ik had haar liever graag binnen gehad omdat er komende uren waarschijnlijk nog erger los gaat![]()
[ afbeelding ]
Andere kat is wel binnen, maar ben ik al geruime tijd aan het wachten. Vertwijfel wat nu te doen. Was wel van plan om de jaarwisseling zo nog met vrienden te gaan vieren.
Wil gewoon m'n katten binnen hebben om 0:00 zodat ik me minder ongerust hoef te maken
ik weer niet op het podium? amateur ben ik zeg.quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit dat dat Dagoduck wordt, voor Isorden en ondergetekende.
Verbaast mij ook al tijden. Iedereen haakt af voor de beste nummer. Maar goed, lekker rustig in ieder gevalquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:57 schreef Tussle266 het volgende:
Is niemand van jullie benieuwd naar de nummer 1?
Prima uur behalve de koud spelende wasbeerquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:57 schreef Isorden het volgende:
33 Oceaan Racoon![]()
![]()
![]()
![]()
32 Smells Like Teen Spirit Nirvana[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
31 Viva La Vida Coldplay![]()
30 Telegraph Road Dire Straits![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
29 Master Of Puppets Metallica[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
28 Thunderstruck AC/DC[ afbeelding ][ afbeelding ]
27 Shine On You Crazy Diamond Pink Floyd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haar...quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is kut!! ik heb geen katten meer maar wel herkenbaar![]()
Hopelijk vind je hem snel
quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:54 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
Jij luistert niet meer mee?quote:
Als we het voortraject vanaf juni erbij nemen:quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit dat dat Dagoduck wordt, voor Isorden en ondergetekende.
Fijne jaarwisseling!quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik ben er ook zo vandoor, wellicht dat ik tussendoor nog even een vileine opmerking maak zo nodig.
Iedereen een fijne jaarwisseling, en het was weer gezellig om met jullie allen te baggeren!
Op een goede gezondheid voor iedereen, en zeker degenen die het extra kunnen gebruiken
Super Bass - Nicki Minajquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:57 schreef Gretzl het volgende:
Dit mormel heeft zich wel veilig genesteld in de slaapkamer![]()
[ afbeelding ]
nee was niet online en ben vergeten welk nummer toen speelde.quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij luistert niet meer mee?
Ik wil ook weer een kat. Na 4 jaar alleen mis ik het gezelschap van poezelsquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:57 schreef Gretzl het volgende:
Dit mormel heeft zich wel veilig genesteld in de slaapkamer![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |