Die film ken ik niet. Dit had het allerlaatste liedje moeten zijn dat mijn vriendin tijdens/na de warmup zou afspelen voor ze in februari naar de startlijn op de Olympische Spelen ging, als laatste beetje motivatie en mentale rust. Maar ja, ongeluk.quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb die film pas vorig jaar gekeken ofzo. Heb ik ook weer lekker lang mee gewacht.
Snap ik heel goed jaquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Je ziet Wouter balen dat hij dit moet draaien en Telegraph Road buiten z'n shift valt
Ik zou ook balen als ik die als DJ niet mocht draaienquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Je ziet Wouter balen dat hij dit moet draaien en Telegraph Road buiten z'n shift valt
Friet begreep ik uit het gpt3 topicquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik moet dadelijk nog patat halen
Langharige vrouwelijke IT-er, jaquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:27 schreef alopio het volgende:
[..]
Kort pittig huisvrouwen volk stemt hier op
No wayquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:28 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Friet begreep ik uit het gpt3 topic
Begrijpelijk jaquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die film ken ik niet. Dit had het allerlaatste liedje moeten zijn dat mijn vriendin tijdens/na de warmup zou afspelen voor ze in februari naar de startlijn op de Olympische Spelen ging, als laatste beetje motivatie en mentale rust. Maar ja, ongeluk.
Altijd bijzonder om te horen, sindsdien.
Zij heeft zeker een mooie stem , de muziek is gewoon zwaar kutquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Lady Gaga is wel een goede zangeres, eerlijk is eerlijk.
Ik snap het niet, prima stem, prima plaat, mag best in de top2000 maar 1500 of lager is meer dan prima voor dit generieke popliedjequote:Op zaterdag 31 december 2022 18:28 schreef Dven het volgende:
Dat mokkel heeft natuurlijk een dijk van een stem maar wat doet zo'n dertien-in-een-dozijn-nummer al jaren achter elkaar in de top 50?
Zou haar graag eens een alternatief avondje zien doen, dat kan ze best.quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zij heeft zeker een mooie stem , de muziek is gewoon zwaar kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |