Ik snap echt niet dat zo'n extreem kut slechtkitscherig nummer zo hoog staat.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Buiten Lola Montez komt er oprecht geen slecht nummer meer tot aan Oceaan/Thunderstruck (behalve misschien Noodgeval maar die is ook oke). Die hebben we er allemaal de afgelopen 2/3 uur doorheen gejaagd.
Ja dáágquote:
Floor is met afstand de beste zangeres van Nederland. Noem een betere.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:58 schreef PippenScottie het volgende:
Komend uur ga ik met mijn broekje uit op de bank zitten.
Als het bezoek er voor 5 uur is, moeten ze maar even wachten
Onmogelijkquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:04 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Floor is met afstand de beste zangeres van Nederland. Noem een betere.
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:04 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee hoor. Glennis is beter en ik ben geen fan maar dat lijkt mij wel duidelijk. Maar wat is beter? Anouk is ook geweldig, Berget Lewis ook bijvoorbeeld en wat dacht je van Pia Douwes?quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:04 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Viesmad. Ziedendquote:
Francis van Broekhuizenquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:04 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Want je moet om deze tijd ook altijd even Kees Baars memoreren.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ondanks dat ik het een kutnummer vind, moet Fools Overture natuurlijk wel gewoon deze middag langskomen. Is traditie.Ik zou m missen.
Glennisquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee hoor. Glennis is beter en ik ben geen fan maar dat lijkt mij wel duidelijk. Maar wat is beter? Anouk is ook geweldig, Berget Lewis ook bijvoorbeeld en wat dacht je van Pia Douwes?
Jamaar die leeft nogquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:06 schreef Berkery het volgende:
[..]
Want je moet om deze tijd ook altijd even Kees Baars memoreren.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:06 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Glennis
HAHAHAHAHA
Even nieuwe broek aantrekken, zo terug.
Wat zij kan met haar stem is gewoon bizar. Pia Douwes ook trouwens fantastischquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:06 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Glennis
HAHAHAHAHA
Even nieuwe broek aantrekken, zo terug.
Ja, precies! Ik vind het echt een goed, klassiek nummer, prima uitvoering ook, maar het blijft slechts een covertje tussendoor. Het is nogal opgehyped op deze plekquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:05 schreef koffieleuk het volgende:
Leuk voor Floor ja, maar staat gewoon te hoog hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |