En dat kots ESF nummer van Nicole dat 10 weken ofzo op 1 stond inclusief NL versie daarvan die hoog stondquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:57 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Wij hadden daarvoor in de plaats Vanessa, James Last en June Lodge en Prince Mohammed. Schijnbaar, ik was er nog niet.
Wat staan Rammstein-nummers vieslaag zeg.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:57 schreef Isorden het volgende:
103 Chasing Cars Snow Patrol![]()
102 Riders On The Storm The Doors![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
101 Who Wants To Live Forever Queen![]()
![]()
![]()
100 Whole Lotta Rosie AC/DC[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
99 Private Investigations Dire Straits![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
98 Du Hast Rammstein[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
97 Suspicious Minds Elvis Presley![]()
![]()
![]()
![]()
96 Gimme Shelter The Rolling Stones![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
95 Deutschland Rammstein[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wellicht. Maar ik luisterde altijd radio 3 en nu sinds een aantal jaren 2. Ik ga nog even nadenken erover.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
En dat kots ESF nummer van Nicole dat 10 weken ofzo op 1 stond inclusief NL versie daarvan die hoog stond
Staat dan ook schandalig laagquote:Op zaterdag 31 december 2022 13:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hm, Riders om the storm ging toch vaak meer richting Ruud zijn shift
Een beetje geld voor een beetje liefde.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
En dat kots ESF nummer van Nicole dat 10 weken ofzo op 1 stond inclusief NL versie daarvan die hoog stond
En de b-kant niet te vergeten: Vader, wat klotsen je ballenquote:Op zaterdag 31 december 2022 13:00 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Een beetje geld voor een beetje liefde.
Ja zal vast met de (valse) sentimenten te maken hebben want dat nummer stelt muzikaal helemaal niets voorquote:Op zaterdag 31 december 2022 13:00 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Mijn minst favoriete ESF-winnaar na Everybody van Estland. Ik verzamel oude ESF-singles, maar iedere keer als ik die zie, denk ik 'nee'.
Won die alleen maar omdat zij, like, de eerste Duitser was in 100 jaar tijd die het over vrede had?
Moet hier ook nog ja, voordeel is dat ik hier uit het raam kan zien hoe druk het is.quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:01 schreef Bayswater het volgende:
Bij 99 kan ik even naar de oliebollenkraam rennen.
Gisteren was ik in het Den Haag van Overijsselquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
nu is Zwolle best leuk, maar wat heeft Zuid-Holland hier nou weer mee te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Zat ook al te kijken.quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:01 schreef Bayswater het volgende:
Bij 99 kan ik even naar de oliebollenkraam rennen.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:02 schreef essnhills het volgende:
Ja leuk dat warmste jaarwisseling gebeuren, maar ik heb het gewoon stervenskoud
Temperatuur Eshuis?quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:02 schreef essnhills het volgende:
Ja leuk dat warmste jaarwisseling gebeuren, maar ik heb het gewoon stervenskoud
quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Gisteren was ik in het Den Haag van OverijsselOhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Gisteren was ik in het Den Haag van OverijsselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Serieus? Die kende ik niet.quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En de b-kant niet te vergeten: Vader, wat klotsen je ballen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |