Ik zit nu al op 40 boekenquote:Op woensdag 8 maart 2023 08:03 schreef roos94 het volgende:
Ik heb dit jaar 12 boeken gelezen en mijn doel is 30.
Merk dat ik veel thrillers lees (8 vd 12) en eigenlijk wel wat anders wil maar weet niet zo goed wat
Met de gure maanden in het vooruitzicht zou je wel op wat hoger uit kunnen komenquote:Op maandag 7 augustus 2023 11:47 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ga voor de 72 boeken dit jaar en zit al op 50Een e-reader en bibliotheek abonnement hebben scheelt. Dat laatste is ook alleen maar leuk omdat mijn Eindhovense bibliotheek een enorme collectie heeft.
Ik denk het ook. Uiteraard staan er tussen die 72 ook regelmatig boeken van maar 100 of 150 bladzijdenquote:Op maandag 7 augustus 2023 11:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met de gure maanden in het vooruitzicht zou je wel op wat hoger uit kunnen komen
Dat scheelt. Helaas valt mijn smaak vaak samen met dikke pillenquote:Op maandag 7 augustus 2023 11:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Uiteraard staan er tussen die 72 ook regelmatig boeken van maar 100 of 150 bladzijden
De "nog te lezen" lijst is korter geworden, dus doel gehaaldquote:Op maandag 2 januari 2023 12:36 schreef cafca het volgende:
Ik doe niet aan harde doelen wat lezen betreft.
Ik heb nog een stuk of 30 boeken in de kast staan die ik nog moet lezenen ik wil nog wat herlezen, dus misschien minder boeken kopen, meer lezen
Mijn nog te lezen lijst wordt alleen maar langer en langer en langer.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:01 schreef cafca het volgende:
[..]
De "nog te lezen" lijst is korter geworden, dus doel gehaald
Ja, dat had ik ook altijd. Vandaar dus dit voornemen. En nog gelukt ook!quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn nog te lezen lijst wordt alleen maar langer en langer en langer.
Dat is alleen maar positief. Gewoon kritisch zijn in wat je 'echt' wilt lezen. Anders zonde van je tijdquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook altijd. Vandaar dus dit voornemen. En nog gelukt ook!
Eens in de zoveel tijd schoon ik mijn nog te lezen lijst in Kobo op.quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is alleen maar positief. Gewoon kritisch zijn in wat je 'echt' wilt lezen. Anders zonde van je tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |