abonnement Unibet Coolblue
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 31 december 2022 @ 10:51:58 #1
319979 Fok-it
All is well
pi_207354821
Hallo boekenwurmen :7

Nav:

LIT / Best of 2022

En

GC / Wat zijn jouw goede voornemens voor 2023?

Wat zijn jullie goede voornemens wat boeken betreft?

Lezen jullie al zoveel boeken en wil je je volgend jaar juist wat meer richten op specifieke boeken die je altijd al hebt willen lezen, of zou je er juist na lange tijd een willen oppakken zoals ik @Viv laatst ook al zag posten :7
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_207355167
Ik lees te weinig terwijl ik er heel erg van kan genieten.
Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe Thomas van de Heuvelt - November.
En ik heb nog erg veel boeken hier staan die nog niet gelezen zijn :@
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 31 december 2022 @ 11:24:02 #3
319979 Fok-it
All is well
pi_207355357
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 december 2022 11:11 schreef Speedfight het volgende:
Ik lees te weinig terwijl ik er heel erg van kan genieten.
Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe Thomas van de Heuvelt - November.
En ik heb nog erg veel boeken hier staan die nog niet gelezen zijn :@
Hoe komt dat? Gun je jezelf de rust er niet voor? :P

Ja, November staat ook bij mijn op mijn lijstje voor volgend jaar, plus het nieuwe boek van Leon de Winter. Wat toevallig is want lees vrijwel nooit Nederlandse auteurs :+
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_207355414
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 11:24 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Hoe komt dat? Gun je jezelf de rust er niet voor? :P

Ja, November staat ook bij mijn op mijn lijstje voor volgend jaar, plus het nieuwe boek van Leon de Winter. Wat toevallig is want lees vrijwel nooit Nederlandse auteurs :+
Ja, ik moet eerlijk zeggen dat toch snel 's avonds de tv aan gaat. :P moet er misschien gewoon een tijdstip voor prikken ofzo dat ik een boek pak.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_207355431
Heb mijn doel dit jaar niet gehaald, dan komend jaar maar :)
stupidity has become as common as common sense was before
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 31 december 2022 @ 11:36:01 #6
319979 Fok-it
All is well
pi_207355605
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 december 2022 11:26 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Ja, ik moet eerlijk zeggen dat toch snel 's avonds de tv aan gaat. :P moet er misschien gewoon een tijdstip voor prikken ofzo dat ik een boek pak.
Met de hoeveelheid bagger op tv zou je dan best eens een uurtje dat kunnen vervangen ja :7
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_207355733
Proberen mezelf meer leestijd te gunnen en minimaal 20 boeken te lezen. Dit jaar niet verder gekomen dan 14.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_207355749
Eerst de lader van m'n ereader eens zoeken. :Y)
  zaterdag 31 december 2022 @ 11:57:53 #9
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_207356011
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 11:44 schreef Donna het volgende:
Eerst de lader van m'n ereader eens zoeken. :Y)
:D Ook een goed voornemen :+

Ik wil weer meer lezen volgend jaar. Was dit jaar te druk met andere dingen.
pi_207357694
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
Heb mijn doel dit jaar niet gehaald, dan komend jaar maar :)
Wat was je doel van dit jaar?
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_207358491
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 december 2022 13:18 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Wat was je doel van dit jaar?
10.000+ pagina's. Maar blijf op 9.781 (in 26 boeken) steken.

Hoeveel boeken moet jij nog?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_207358944
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 14:01 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
10.000+ pagina's. Maar blijf op 9.781 (in 26 boeken) steken.

Hoeveel boeken moet jij nog?
Ik deed niet mee vorig jaar maar ik denk dat mijn doel voor komend een stuk voorzichtiger word hoor, rond de 10 boeken haha
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_207359002
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 december 2022 14:25 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Ik deed niet mee vorig jaar maar ik denk dat mijn doel voor komend een stuk voorzichtiger word hoor, rond de 10 boeken haha
Vooral dat doen wat voor jou het beste klinkt :Y

Lezen is leuk en moet geen moetje zijn ;)
stupidity has become as common as common sense was before
pi_207371869
In 2022 60 boeken gelezen met in totaal 20.158 pagina's. Storygraph app FTW *O*
In 2023 wil ik graag 75 boeken lezen met in totaal minimaal 25.000 pagina's. Zo'n 70 pagina's per dag dus. Ben benieuwd of dat gaat lukken.
pi_207371927
Hopelijk iets minder lezen, afgelopen jaar zat ik op 93 boeken en 32348 pagina's, oftewel bijna 89 per dag. Lang heb ik op koers voor 100 pagina's per dag gelegen, maar dit is het geworden.

Komend jaar 15 tot 20 duizend zou heel mooi zijn!
  Moderator zondag 1 januari 2023 @ 12:12:19 #16
382129 crew  Donna
pi_207374048
Waar houden jullie dat bij?
Storygraph?
  Beste/leukste mod 2022 zondag 1 januari 2023 @ 12:13:45 #17
319979 Fok-it
All is well
pi_207374065
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2023 12:12 schreef Donna het volgende:
Waar houden jullie dat bij?
Storygraph?
Goodreads
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_207374083
Apple notities
pi_207374122
Ik wil vooral wat gestructureerder lezen, dagelijks vast momentje. Powered by todoist™.


En ook wat non-fictie dit jaar zou ook wel leuk zijn misschien, dit jaar 0 non-fictie boeken gelezen.

Maar goed gaat wel een hectisch jaar worden vermoed ik dus wie weet.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator zondag 1 januari 2023 @ 12:32:55 #20
382129 crew  Donna
pi_207374293
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 12:13 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Goodreads
Dankje!

Laat ik dit jaar eens 10 boeken gaan lezen. De e-reader is al opgeladen. Goed he?! *O*
pi_207374355
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2023 12:12 schreef Donna het volgende:
Waar houden jullie dat bij?
Storygraph?
Excel :P
stupidity has become as common as common sense was before
pi_207374379
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2023 12:12 schreef Donna het volgende:
Waar houden jullie dat bij?
Storygraph?
Storygraph ja. Die zijn onafhankelijk en ontwikkelen de app echt op een hoog tempo door met steeds betere statistieken met graphics en tabellen. Ook veel challenges waar je aan kunt meedoen als je daar lol in hebt. Ik doe alleen het aantal boeken en pagina's. Mijn persoonlijke voorkeur maar deze app vind ik beter dan Goodreads wat een bekender alternatief is.
Ik heb geen ervaring met het toevoegen van boeken in Goodreads maar in Storygraph doe je dat eenvoudig op ISBN nummer als je het niet kunt vinden in de database.
pi_207374464
Ik wil 12 boeken gaan lezen. Enerzijds niet een heel ambitieus doel, maar momenteel zit lezen niet echt in mijn ritme en heb alleen af en toe een opleving. En wil een doel dat bereikbaar blijft onder verschillende omstandigheden en daardoor stimulerend werkt.

Als ik er echt lekker in zit kan ik hem halverwege het jaar nog wel naar boven bij stellen.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  Moderator zondag 1 januari 2023 @ 13:06:25 #24
382129 crew  Donna
pi_207374636
quote:
14s.gif Op zondag 1 januari 2023 12:41 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]
Storygraph ja. Die zijn onafhankelijk en ontwikkelen de app echt op een hoog tempo door met steeds betere statistieken met graphics en tabellen. Ook veel challenges waar je aan kunt meedoen als je daar lol in hebt. Ik doe alleen het aantal boeken en pagina's. Mijn persoonlijke voorkeur maar deze app vind ik beter dan Goodreads wat een bekender alternatief is.
Ik heb geen ervaring met het toevoegen van boeken in Goodreads maar in Storygraph doe je dat eenvoudig op ISBN nummer als je het niet kunt vinden in de database.
Bedankt. Ik zal beide eens vergelijken. :7
pi_207374864
Ben trouwens wel benieuwd naar iedereens leessuccessen van afgelopen jaar als die er zijn.

Voor mij was het geen super leesjaar qua aantal boeken, maar heb wel recent bijna een volledig Engels boek uit gelezen. Ik had zelf het idee dat ik dat qua concentratie te lastig zou vinden (is in Nederlands namelijk ook één van mijn obstakels met het recreatief lezen van een boek, maar in NL ben ik pro in scannend lezen wat enorm helpt bij een saaier stuk), maar blijkt toch weer voor een groot deel een stukje faalangst te zijn. Mijn vrees voor de kwaliteit van de Nederlandse vertaling trok me over de streep.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  Moderator zondag 1 januari 2023 @ 14:07:59 #26
382129 crew  Donna
pi_207375374
Ik heb ook voor het eerst een Engels boek gelezen (Purple Hearts) en de hele Virgin River serie (18 of 19 boeken). Best veel, maar ik vloog er doorheen, dus gevoelsmatig viel het mee.

Ik heb altijd moeite met boeken kiezen vooral. :X
pi_207375425
Mijn goede leesvoornemen is vooral dat ik zinloze scrollmomenten op de telefoon in wissel voor (kortere) stukken lezen.
Ik heb geen target van aantal bladzijdes of aantal boeken aangezien dat ook erg boekafhankelijk is en ik periodes meer en minder lees, maar ik zou het ergens wel leuk vinden om op het einde van het jaar op meer dan 1 boek per twee weken uit te komen.
  Beste/leukste mod 2022 zondag 1 januari 2023 @ 14:50:16 #28
319979 Fok-it
All is well
pi_207375858
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 14:07 schreef Donna het volgende:
Ik heb ook voor het eerst een Engels boek gelezen (Purple Hearts) en de hele Virgin River serie (18 of 19 boeken). Best veel, maar ik vloog er doorheen, dus gevoelsmatig viel het mee.

Ik heb altijd moeite met boeken kiezen vooral. :X
Toen ik 'vorig' jaar rond november al zo'n beetje mijn leesdoel behaald had dit jaar ben ik beetje mijn TBR uit gaan werken. Wat een behoorlijke lange lijst bleek te zijn :') maar zo weet ik in ieder geval dat de kans dat ik dit jaar een boek lees wat ik hoog cijfer zou geven stukken aannemelijker is dan dat je dat kriskras uitzoekt na elk volgend boek :Y
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_207379706
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 11:43 schreef DaMart het volgende:
Proberen mezelf meer leestijd te gunnen en minimaal 20 boeken te lezen. Dit jaar niet verder gekomen dan 14.
quote:
14s.gif Op zondag 1 januari 2023 12:48 schreef Stepperoller het volgende:
Ik wil 12 boeken gaan lezen. Enerzijds niet een heel ambitieus doel, maar momenteel zit lezen niet echt in mijn ritme en heb alleen af en toe een opleving. En wil een doel dat bereikbaar blijft onder verschillende omstandigheden en daardoor stimulerend werkt.
Wat is er toch met die fascinatie voor productief zijn, dat er een groot minimum aantal boeken moet worden gelezen? (en nog een flink aantal ook!) Lezen doe ik zelf vooral voor de ontspanning, niet om naast werk alsnog bezig te zijn met targets en KPI's :P
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_207379987
Volgens mij staat het er ook dat ik wil dat het een stimulerende werking heeft. Is voor mensen die niet neurodivergent zijn misschien anders. Ik ervaar gewoon regelmatig een soort opstartdrempel en als ik die over ben, ben ik mezelf dankbaar.

Ik heb vroeger veel gelezen met plezier, maar ben uit de loop tegenwoordig. In de loop ben actief bezig met boeken die me leuk lijken ergens noteren en ze daadwerkelijk lezen.

Heb dat met andere hobby's overigens ook, maar die zijn minder individueel en als het even op een laag pitje staat wakkeren vrienden het vuurtje vanzelf weer aan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Stepperoller op 01-01-2023 19:17:58 ]
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_207380158
Er staan vier boeken op de lijst die ik dit jaar wil lezen, de eerste is In Europa van Geert Mak, tweede is Buiten de Wereld geschreven door Karl Ove Knausgård, derde is The Crossing of Antarctica van Vivian Fuchs & Edmund Hillary en als laatste De leefstijlgids tegen somberheid door Bjarne Timonen. Niet per se in die volgorde.

Wellicht ook nog Man's Search for Meaning, The Plague Dogs en Hakluyt's Voyages, maar denk dat ik aan die eerste vier al een goede tijd bezig zal zijn, dus we zullen zien of ik er aan toe kom, en als ik er niet meer aan toe kom is het ook helemaal prima. Zolang mijn huis niet afbrand zullen ze niet vergaan.

Wil ik meer boeken lezen? Sure! Heb ik echt geen lange "wat wil je nog lezen" lijst? Echt wel! De grote vraag is of ik er aan toe kom, dus leg ik de lat liever wat lager en geef ik de boeken de tijd en liefde die ze nodig hebben. Daarnaast zijn het ook niet bepaald de dunste boeken haha.
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  Moderator zondag 1 januari 2023 @ 19:16:04 #32
382129 crew  Donna
pi_207380186
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 14:50 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Toen ik 'vorig' jaar rond november al zo'n beetje mijn leesdoel behaald had dit jaar ben ik beetje mijn TBR uit gaan werken. Wat een behoorlijke lange lijst bleek te zijn :') maar zo weet ik in ieder geval dat de kans dat ik dit jaar een boek lees wat ik hoog cijfer zou geven stukken aannemelijker is dan dat je dat kriskras uitzoekt na elk volgend boek :Y
Wat is TBR? Sorry als dit een domme vraag is haha.
  Beste/leukste mod 2022 zondag 1 januari 2023 @ 19:16:32 #33
319979 Fok-it
All is well
pi_207380193
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 19:16 schreef Donna het volgende:

[..]
Wat is TBR? Sorry als dit een domme vraag is haha.
To be read :P
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_207380205
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2023 19:05 schreef Stepperoller het volgende:
Volgens mij staat het er ook dat ik wil dat het een stimulerende werking heeft. Is voor mensen die niet neurodivergent zijn misschien anders. Ik ervaar gewoon regelmatig een soort opstartdrempel en als ik die over ben, ben ik mezelf dankbaar.
Geen kritiek hoor, en lees vooral hoe jij wilt lezen! Vind het wel grappig om te zien hoe verschillende FOK!ers er totaal anders mee om gaan.
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  Moderator zondag 1 januari 2023 @ 19:17:24 #35
382129 crew  Donna
pi_207380217
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 19:16 schreef Fok-it het volgende:

[..]
To be read :P
Ik zat goed met de T en de R, maar kon de B niet helemaal plaatsen haha.
  Moderator zondag 1 januari 2023 @ 19:18:20 #36
382129 crew  Donna
pi_207380230
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 19:05 schreef Stepperoller het volgende:
Volgens mij staat het er ook dat ik wil dat het een stimulerende werking heeft. Is voor mensen die niet neurodivergent zijn misschien anders. Ik ervaar gewoon regelmatig een soort opstartdrempel en als ik die over ben, ben ik mezelf dankbaar.

Herkenbaar
pi_207380309
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 19:16 schreef eudaemonia het volgende:

[..]
Geen kritiek hoor, en lees vooral hoe jij wilt lezen! Vind het wel grappig om te zien hoe verschillende FOK!ers er totaal anders mee om gaan.
Voor mij is productiviteit dus niet het doel, en ik vatte jouw post op alsof jij dat wel zo interpreteerde, maar weer lekker en vaker in de leesflow komen en die drempel voor mezelf lekker laag houden.

Bij gamen werken quests voor mij ook stimulerend en plezierverhogend. Dit is voor mij gewoon een irl quest.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_207380388
quote:
17s.gif Op zondag 1 januari 2023 13:30 schreef Stepperoller het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd naar iedereens leessuccessen van afgelopen jaar als die er zijn.
Merk sinds dat ik Knausgard heb gelezen dat ik echt anders ben gaan lezen, en dat veel boeken een beschrijving van een verhaal geven, maar weinig emotioneel de diepte in gaan. Nu wil ik de man niet al teveel pijpen en hij schrijft zeker niet perfect (wilt graag te lang doorgaan over randzaken die totaal niet relevant zijn, en kan zeker nog een- en ander leren over ritmiek), maar hij maakt de karakters in zijn boek wel echt heel menselijk en zijn vrij rauwe, soms absurdistische schrijfstijl wil ik eigenlijk wel vaker tegenkomen.

Daarnaast wil ik weer vaker langs boekenkastjes langs gaan om leuke (gratis) ontdekkingen te doen, de een zijn troep is de ander zijn goud :D
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  Beste/leukste mod 2022 zondag 1 januari 2023 @ 19:33:17 #39
319979 Fok-it
All is well
pi_207380519
quote:
17s.gif Op zondag 1 januari 2023 13:30 schreef Stepperoller het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd naar iedereens leessuccessen van afgelopen jaar als die er zijn.
Qua kwaliteit wat minder jaar gehad, maar echt paar boeken gehad die ik top vond. En weinige klassieke literatuur gelezen, wat ik altijd wel interessant vind. Wel voor het eerst boven een gemiddelde uitgekomen van 1 boek per week, dus dat was prima :7 Maar ik hoop dit jaar dus wel meer boeken te lezen waar ik van geniet
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator zondag 1 januari 2023 @ 21:31:14 #40
42184 crew  DaMart
pi_207382769
quote:
17s.gif Op zondag 1 januari 2023 18:46 schreef eudaemonia het volgende:

[..]
[..]
Wat is er toch met die fascinatie voor productief zijn, dat er een groot minimum aantal boeken moet worden gelezen? (en nog een flink aantal ook!) Lezen doe ik zelf vooral voor de ontspanning, niet om naast werk alsnog bezig te zijn met targets en KPI's :P
Het belangrijkste is voor mij dat ik weer meer tijd vrij ga maken om te lezen. Een doel van een x aantal boeken is gewoon een manier om dat tastbaar te maken, maar als ik dat doel niet haal, is er ook geen man overboord, lezen moey vooral leuk blijven natuurlijk ;).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  zondag 1 januari 2023 @ 21:48:57 #41
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_207383273
Ik deed er 30 dit jaar, ik hoop meer richting 50 te gaan.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_207388984
Ik doe niet aan harde doelen wat lezen betreft.
Ik heb nog een stuk of 30 boeken in de kast staan die ik nog moet lezen :@ en ik wil nog wat herlezen, dus misschien minder boeken kopen, meer lezen ;)
  Moderator maandag 2 januari 2023 @ 15:43:54 #43
382129 crew  Donna
pi_207390955
Boeken gedownload. *O*
  Moderator woensdag 4 januari 2023 @ 09:56:36 #44
382129 crew  Donna
pi_207415857
Heb al 2 boeken uit, gaat lekker!
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 4 januari 2023 @ 11:06:15 #45
319979 Fok-it
All is well
pi_207416391
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 09:56 schreef Donna het volgende:
Heb al 2 boeken uit, gaat lekker!
Kijk, prima motivator dit topic
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator woensdag 4 januari 2023 @ 11:07:16 #46
382129 crew  Donna
pi_207416399
quote:
6s.gif Op woensdag 4 januari 2023 11:06 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Kijk, prima motivator dit topic
Absoluut, thanks!

Heb ook even een maandje gratis Kobo plus genomen.
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 4 januari 2023 @ 11:13:15 #47
319979 Fok-it
All is well
pi_207416447
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 11:07 schreef Donna het volgende:

[..]
Absoluut, thanks!

Heb ook even een maandje gratis Kobo plus genomen.
Netjes. Je zou ook nog naar Storytel kunnen kijken als je wat te besteden hebt. Behoorlijk groot aantal aan audioboeken en vaak goed voorgelezen.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator woensdag 4 januari 2023 @ 11:15:46 #48
382129 crew  Donna
pi_207416466
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 11:13 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Netjes. Je zou ook nog naar Storytel kunnen kijken als je wat te besteden hebt. Behoorlijk groot aantal aan audioboeken en vaak goed voorgelezen.
Ik ben helemaal niet van de audioboeken haha.
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 4 januari 2023 @ 11:16:43 #49
319979 Fok-it
All is well
pi_207416478
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 11:15 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik ben helemaal niet van de audioboeken haha.
Dan zou ik er geen geld aan uitgeven nee
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator donderdag 5 januari 2023 @ 14:55:51 #50
382129 crew  Donna
pi_207430656
Boek 3 is ook uit. Boek 4 begonnen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')