Hoe komt dat? Gun je jezelf de rust er niet voor?quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:11 schreef Speedfight het volgende:
Ik lees te weinig terwijl ik er heel erg van kan genieten.
Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe Thomas van de Heuvelt - November.
En ik heb nog erg veel boeken hier staan die nog niet gelezen zijn
Ja, ik moet eerlijk zeggen dat toch snel 's avonds de tv aan gaat.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Gun je jezelf de rust er niet voor?
Ja, November staat ook bij mijn op mijn lijstje voor volgend jaar, plus het nieuwe boek van Leon de Winter. Wat toevallig is want lees vrijwel nooit Nederlandse auteurs
Met de hoeveelheid bagger op tv zou je dan best eens een uurtje dat kunnen vervangen jaquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:26 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ja, ik moet eerlijk zeggen dat toch snel 's avonds de tv aan gaat.moet er misschien gewoon een tijdstip voor prikken ofzo dat ik een boek pak.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:44 schreef Donna het volgende:
Eerst de lader van m'n ereader eens zoeken.
Wat was je doel van dit jaar?quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
Heb mijn doel dit jaar niet gehaald, dan komend jaar maar
10.000+ pagina's. Maar blijf op 9.781 (in 26 boeken) steken.quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:18 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Wat was je doel van dit jaar?
Ik deed niet mee vorig jaar maar ik denk dat mijn doel voor komend een stuk voorzichtiger word hoor, rond de 10 boeken hahaquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
10.000+ pagina's. Maar blijf op 9.781 (in 26 boeken) steken.
Hoeveel boeken moet jij nog?
Vooral dat doen wat voor jou het beste klinktquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:25 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik deed niet mee vorig jaar maar ik denk dat mijn doel voor komend een stuk voorzichtiger word hoor, rond de 10 boeken haha
Goodreadsquote:
Storygraph ja. Die zijn onafhankelijk en ontwikkelen de app echt op een hoog tempo door met steeds betere statistieken met graphics en tabellen. Ook veel challenges waar je aan kunt meedoen als je daar lol in hebt. Ik doe alleen het aantal boeken en pagina's. Mijn persoonlijke voorkeur maar deze app vind ik beter dan Goodreads wat een bekender alternatief is.quote:
Bedankt. Ik zal beide eens vergelijken.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:41 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Storygraph ja. Die zijn onafhankelijk en ontwikkelen de app echt op een hoog tempo door met steeds betere statistieken met graphics en tabellen. Ook veel challenges waar je aan kunt meedoen als je daar lol in hebt. Ik doe alleen het aantal boeken en pagina's. Mijn persoonlijke voorkeur maar deze app vind ik beter dan Goodreads wat een bekender alternatief is.
Ik heb geen ervaring met het toevoegen van boeken in Goodreads maar in Storygraph doe je dat eenvoudig op ISBN nummer als je het niet kunt vinden in de database.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |