Morgen eerst mijn kater wegwerken.quote:
Naar t asiel?quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Morgen eerst mijn kater wegwerken.
Was hij ook niet meer, maar als je hem gewoon weer Joseph Ratzinger noemt is dat ook verwarrend.quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan vind ik die andere geen paus hoor.
Wat verwarrend.
Daarom ligt mijn kater te slapenquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Morgen eerst mijn kater wegwerken.
Is met deze temperatuur nogal makkelijkquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:47 schreef Dagoduck het volgende:
Kan ook een nieuwjaarsduik gaan doen.
Hoop het. Veel beter dan Angels wat mij betreftquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zou dit net zo lang zo hoog kunnen blijven staan als een Angels?
Dit is voor het eerst dat ik mensen die een nieuwjaarsduik doen niet rijp voor het gesticht vindquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:47 schreef Dagoduck het volgende:
Kan ook een nieuwjaarsduik gaan doen.
Plus hij heeft zn paus-titel gewoon behoudenquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Was hij ook niet meer, maar als je hem gewoon weer Joseph Ratzinger noemt is dat ook verwarrend.
Mijn vorige heb ik gewoon begraven in de tuin. In de stromende regenquote:
Best kans opquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
vraag is> gaat sign of the times de tand des tijds doorstaan?
Poes nog niet actief nee?quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom ligt mijn kater te slapen
Levend?quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn vorige heb ik gewoon begraven in de tuin. In de stromende regen
Dat dachten we bij A-team ook. Even afwachten lijkt me.quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zou dit net zo lang zo hoog kunnen blijven staan als een Angels?
oke we hebben een fanquote:
Nee hoor. Paus Franciscus leeft nog. De vorige paus is overleden.quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dat beginnen we dan zonder paus.
Nouja, als het buiten kouder is dan het water is het bijna lekker om erin te gaan.quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:48 schreef Isorden het volgende:
[..]
Is met deze temperatuur nogal makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |