Doe mij maar Children of the Grave in de lijst.quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:58 schreef Isorden het volgende:
[..]
Oh nee, dat duurt nog een uur...
Paranoid is vrij matig eigenlijk. Sabbath heeft veel beter
De beste van Queen; Innuendoquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:54 schreef TheVulture het volgende:
Welke plaat van jullie eigen stemlijst zouden jullie wel echt op 1 willen zien? Ik denk dat ik toch voor deze ga
Om 23.34 de lijst afsluiten is inderdaad wel handig.quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die al het hoogste staat van mijn stemlijst: Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond (26 minutenversie)
Om hem in de fik te steken?quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:59 schreef MielMonteur het volgende:
Wil iemand mee naar de Enzo Knol pop-up store?
Na Paranoid nog maar even een uurtje slapen denk ik.quote:
Daar hebben ze paardenbenodigdheden ?quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:59 schreef MielMonteur het volgende:
Wil iemand mee naar de Enzo Knol pop-up store?
Tim Knol-elpees.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar hebben ze paardenbenodigdheden ?
One van Metallica. Lijkt me logisch. Al snap ik dat een BoRap nu eenmaal wat beter in het gehoor ligt bij menigeen als afsluiter.quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:54 schreef TheVulture het volgende:
Welke plaat van jullie eigen stemlijst zouden jullie wel echt op 1 willen zien? Ik denk dat ik toch voor deze ga
Dat zou mijn alternatieve keuze zijn na Musequote:
al besprokenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |