Ik denk dat er heel veel Nederlanders mee gaan doen. Als je er op een dag uit ligt kan je gewoon lekker naar huis tuffen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:30 schreef Doevelaer het volgende:
Kalkar is voor mij zo’n 25 minuutjes rijden, jammer dat je niet even kunt gaan gluren
Zat er wel aan te denken puur voor de ervaringquote:Op woensdag 4 januari 2023 11:08 schreef Szura het volgende:
Present!
Welke FOK’er willen we hier volgend jaar naartoe crowdfunden trouwens? @:poepz0r?
Ikquote:Op woensdag 4 januari 2023 15:19 schreef Coco het volgende:
Welke fokker kan een aardig dartpijltje gooien?
Wat is je gemiddelde?quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
IkEredivisie gooien wij maar dat is bij lange na niet genoeg hoor
Moet je daar toch wel een paar potjes mee kunnen winnen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Verschilt per week etc etc. 70-80-90
Ik wil wel 5 tientjes sponsoren.quote:Op woensdag 4 januari 2023 14:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zat er wel aan te denken puur voor de ervaring
Ben je ook zo vulgair tijdens wedstrijden eigenlijk?quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja dat zeker wel. Misschien als die kleine dalijk wat ouder is.quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Moet je daar toch wel een paar potjes mee kunnen winnen.
Natuurlijk ouwe reusquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben je ook zo vulgair tijdens wedstrijden eigenlijk?
Met 80-90 kom je een heel eind.quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik vrees. Maar hoop.quote:Op woensdag 4 januari 2023 14:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Mani89 Zijn we al klaar voor de glorieuze rentree van entertainer en rasdarter Corey Cadby?
De vraag is kun je dat ook onder volle drukquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Met 80-90 kom je een heel eind.
Gemiste kans op 40-45 ditquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:39 schreef Mani89 het volgende:
Er doet elk jaar wel weer een stronthoop aan Duitsers mee die niet verder komen dan 40/50 gemiddeld. Daar kan je niet van verliezen.
Komt puur door zenuwen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:39 schreef Mani89 het volgende:
Er doet elk jaar wel weer een stronthoop aan Duitsers mee die niet verder komen dan 40/50 gemiddeld. Daar kan je niet van verliezen.
Komen standaard met grippuntenquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:41 schreef Poepz0r het volgende:
Gisteren die nieuwe pijlen van Raya geprobeerd. Smerig korte barrel allen
als ik naar jouw foto kijk, verwacht ik dat jij Wesley Plaisier bent.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Deze editie is wel de kans om goedkoop mee te doen allen
@MasterCallerquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
als ik naar jouw foto kijk, verwacht ik dat jij Wesley Plaisier bent.
Zit er eigenlijk bekende(re) darters op dit forum?
Die vallen sowieso in de voorronde af. Dat is altijd prettig.quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:39 schreef Mani89 het volgende:
Het nieuwe systeem is wel een stuk beterquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die vallen sowieso in de voorronde af. Dat is altijd prettig.
Jij, @Mani89 en ik weten heel goed dat Dragutin Horvat en Dietmar Burger de straalmotoren weer aan gaan slingeren.quote:Op donderdag 5 januari 2023 12:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die vallen sowieso in de voorronde af. Dat is altijd prettig.
Zijn we weer voor Gijsbert van Malsen?quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jij, @:Mani89 en ik weten heel goed dat Dragutin Horvat en Dietmar Burger de straalmotoren weer aan gaan slingeren.
Het is onvermijdelijk.quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jij, @:Mani89 en ik weten heel goed dat Dragutin Horvat en Dietmar Burger de straalmotoren weer aan gaan slingeren.
Dat is @maxi-mus zijn rubriek.quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zijn we weer voor Gijsbert van Malsen?
Klopt. Maar het blijft wel een beetje een loterij en er zitten nog genoeg gaten in het systeem. Dat spelers als Durrant en RJ Rodriguez, die vervolgens op de tour er direct staan, het maar op een haar na redden zegt genoeg.quote:Op donderdag 5 januari 2023 13:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het nieuwe systeem is wel een stuk beter
Tuig Cadby gaat niet eens een tourkaart winnen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel godstalent. Staat binnen de kortste keren top 20 vd wereld
Volgens mij ben je vergeten dat hij al een majorfinale haalde terwijl hij net meedeed bij de pdc. Enorm talentvolle spelerquote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tuig Cadby gaat niet eens een tourkaart winnen.
Dat was wel een beetje een toevalstreffer, maar ik snap het extreme talent van Cadby. Echter zijn comeback ná die finale was al vrij beroerd. Ik denk zeg maar niet dat hij de afgelopen vier jaar veel heeft gedart. Plus die jongen heeft overal gedoe. Ik heb het gewoon opgegeven, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volgens mij ben je vergeten dat hij al een majorfinale haalde terwijl hij net meedeed bij de pdc. Enorm talentvolle speler
Erg jammer dat ze het jaar na jaar blijven posten zonder nationaliteit erachter. Voor het vlaggetje.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:20 schreef de_boswachter het volgende:
https://www.pdc.tv/news/2(...)al-entries-confirmed
Dit had ik kunnen zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:57 schreef Poepz0r het volgende:
Benito vd Pas doet ook mee en iemand bij ons in de competitie die derde divisie speeltGooit 35 gemiddeld denk ik
Inderdaad.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Erg jammer dat ze het jaar na jaar blijven posten zonder nationaliteit erachter. Voor het vlaggetje.
Is dat de zoon van Constantijn Custers?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hahahaha ik zie de naam Marco Custers.
Een verdwaald cafémannetje die niet eens tot het topsegment in de Eredivisie van de regio hier behoort.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is dat de zoon van Constantijn Custers?
Mooi toch man. Wij hier in DRT gaan @Poepz0r hier volgend jaar laten debuteren.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een verdwaald cafémannetje die niet eens tot het topsegment in de Eredivisie van de regio hier behoort.
Sven goede speler. Ex Nederlands kampioen genot. Stukje Tilburgquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sven van Dun doet ook mee
Met zo’n naam ga je nooit een succesvolle darter worden @:caland
De zwaan ook btwquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sedlacek en Cadby zouden ook moeten.
En dan gaan we naar onze eeuwige lijst-van-de-hoop-Duitsers kijken met Kurz en Roetzsch @:mani89
Op Mycroft gezocht. Halve finale jeugd NK Sven van Dun vs Toon Greebequote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sven goede speler. Ex Nederlands kampioen genot. Stukje Tilburg
I know daar was ik toeschouwer van GENOTquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op Mycroft gezocht. Halve finale jeugd NK Sven van Dun vs Toon Greebe
Hij deed 17 jaar terug ook mee aan het jeugdtoernooi van dequote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op Mycroft gezocht. Halve finale jeugd NK Sven van Dun vs Toon Greebe
Gian van Veen. Die stond met een paar toernooitjes op de vloer plots al te speren op de PC Finals.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sedlacek en Cadby zouden ook moeten.
En dan gaan we naar onze eeuwige lijst-van-de-hoop-Duitsers kijken met Kurz en Roetzsch @:mani89
Jeroen Verhoeven nog zon hele goede speler uit Tilburg trouwensquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij deed 17 jaar terug ook mee aan het jeugdtoernooi van deIDL
.
Jup van Veen ook nog. Heeft Kist kaart? Die kun je ook opschrijvenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gian van Veen. Die stond met een paar toernooitjes op de vloer plots al te speren op de PC Finals.
Even op YouTube gekeken. Uitstraling van een nerd en een kutworp.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gian van Veen. Die stond met een paar toernooitjes op de vloer plots al te speren op de PC Finals.
Wel halve finale Players Championship of finale geloof ikquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Even op YouTube gekeken. Uitstraling van een nerd en een kutworp.
We hebben de nieuwe Benito dus.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Benito won vorige week een sterk bezet toernooi. Ben benieuwd naar zn niveauquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben de nieuwe Benito dus.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel halve finale Players Championship of finale geloof ik
Ja gooide heel sterk dat toernooi. Erg knapquote:
Lekker geforceerd en schots en scheef in het bord genot. Geen blijvertje.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Stijn zei dat Soutar geen blijvertje was.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lekker geforceerd en schots en scheef in het bord genot. Geen blijvertje.
Die gaat nog wel door de mand vallen.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Stijn zei dat Soutar geen blijvertje was.
En ook zo'n vervelend trekje met de mond bij elke worp die je niet meer níet kunt zien als je het eenmaal hebt gezien.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lekker geforceerd en schots en scheef in het bord genot. Geen blijvertje.
Een genot voor het oog is het niet.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En ook zo'n vervelend trekje met de mond bij elke worp die je niet meer níet kunt zien als je het eenmaal hebt gezien.
Michellegodinquote:@NieuweHobby De meisjes die ik het leukst en meest aantrekkelijk vond werken er niet meer. Ik vind de dames op dit moment, zoals ik ze op de site zie en degenen die ik in het echt heb ontmoet bij voorstelrondes, niet echt mijn type. Ze zijn dan veelal wel jong, maar qua uiterlijk niet mijn ding. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik ze ook niet allemaal ooit persoonlijk heb gezien, en foto's zeggen niet altijd wat. Ik ben ook best kieskeurig.
Lara had ik graag bezocht na haar gezien te hebben, totdat ik op het oude Hookers forum las dat ze niet aan zoenen deed (ook niet zoenen op de mond, zonder tong) en dat is voor mij een must. Dus viel ze af, terwijl ze wel heel mooi is en spontaan overkwam.
Michelle zou ik je afraden. Niet alleen zijn alle vreselijke tattoos op haar foto weggephotoshopt, maar haar instelling was nog het allerergst. Voordat Hookers ivm de nieuwe AVG wetgeving haar topic had verwijderd, waren de negatieve reacties dan ook talrijk: een ratio van zeker 50/50 postief/neutraal en negatief. Die van mij viel zo negatief uit, dat ik na een halfuur stopte met de 'date', me weer aankleedde en ben weggegaan. Ik kreeg gelukkig de rest van m'n geld terug.
Michelle kwam de kamer binnen en ze had net gegeten, iets buitenlands met knoflook waardoor ze behoorlijk uit haar mond rook, en kussen was dan ook geen pretje. Dat zei ze overigens wel te doen (zoenen), maar ze deed het niet echt, meer wat vluchtige kusjes, en achteraf maar beter ook. En onder pijpen verstond zij 95% onhandig sjorren aan m'n lul, er af en toe een likje aan geven, mij aankijken en weer verder sjorren. Van voorspel had ze nog nooit gehoord en wat ze het liefst deed was er ongeïnteresseerd bij liggen. Aan neuken zijn we niet eens toegekomen. En ik heb toch echt wel zelf veel initiatief getoond, ben geduldig geweest en heb subtiel en -toen dat niet werkte- verbaal op een vriendelijke manier aangegeven wat ik wilde. Maar er was geen helpen meer aan.
Nogmaals, dit is slechts mijn persoonlijke ervaring, maar ik zou het niet doen als ik jou was.
Waar is het goed te volgen?quote:
Pijnlijk leeg nog, hopelijk vullen ze het snel in.quote:
Waar zie je dat?quote:Op maandag 9 januari 2023 10:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Baetens - Alcinas eerste ronde genot
En Grant Sampson met 61.60 als laagste winnende gemiddelde, en dan nog 5-0 ook. En die speelde niet eens tegen Läng.quote:Op maandag 9 januari 2023 10:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
We noteren een 42-gemiddelde voor Michael Laeng. De lat wordt alvast gelegd
Oh al besprokenquote:Op maandag 9 januari 2023 10:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
We noteren een 42-gemiddelde voor Michael Laeng. De lat wordt alvast gelegd
Vergeet Zanko vs Zimman nietquote:Op maandag 9 januari 2023 11:17 schreef heywoodu het volgende:
Vekemans vs Payr is hard op weg om Laeng van de troon te stoten.
trijpgod @Poepz0rquote:Op maandag 9 januari 2023 10:29 schreef heywoodu het volgende:
Van Trijp vs Sparidaans
Diogo moet ook Q-School spelen
De zegetocht begint tegen Manfred Kobelt.
Elk jaar heb je weer erg veel onrecht en smerige lotingen bij Q-sjoel.quote:Op maandag 9 januari 2023 11:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
B25
85.50
Baetens, Andy
5
-
4
Alcinas, Toni
88.57
Alcinas stond 4-0 voor. Kan me wel voorstellen dat je baalt als je met een 89-gemiddelde bij de laatste 512 al mag gaan brommen als er ook mensen met 61 gemiddeld doorgaan
Je kan toch gewoon op een wedstrijd klikken en hem live volgen?quote:Op maandag 9 januari 2023 11:24 schreef heywoodu het volgende:
Waarom geeft de livescore ook niet aan hoeveel punten een speler nog over heeft? Wat een ontzettend gaar format
Ja, maar in het scherm wat je dan krijgt is de informatie nogal beperkt. Volgens mij zie je dan alleen de scores per beurt, maar geen gemiddelde, niet hoeveel punten iemand nog over heeft, dat soort zaken.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon op een wedstrijd klikken en hem live volgen?
Zo ver was ik, maar wat is hier precies wat? Het komt niet overeen met wat je als gemiddelde zou kunnen zien, dus wat zijn bijvoorbeeld die 73 en 60 links en 118 en 57 rechts? Vorige scores zijn het niet, de overgebleven punten ook niet, de gemiddeldes ook niet (want ze blijven soms onveranderd na een beurt).quote:
73 is leg gemiddelde, 60 is wedstrijdgemiddelde tot de laatst gegooide dubbelquote:Op maandag 9 januari 2023 12:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo ver was ik, maar wat is hier precies wat? Het komt niet overeen met wat je als gemiddelde zou kunnen zien, dus wat zijn bijvoorbeeld die 73 en 60 links en 118 en 57 rechts? Vorige scores zijn het niet, de overgebleven punten ook niet, de gemiddeldes ook niet (want ze blijven soms onveranderd na een beurt).
[ afbeelding ]
Tegen Keane Barry toevallig?quote:Op maandag 9 januari 2023 10:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En Grant Sampson met 61.60 als laagste winnende gemiddelde, en dan nog 5-0 ook. En die speelde niet eens tegen Läng.
quote:B31
92.45
Crabtree, Cam
5
-
3
Anderson, Paul
91.42
quote:B12
93.34
Payne, Josh
5
-
3
Smith, Justin
90.22
Unlucky.quote:B3
95.14
Slevin, Dylan
5
-
3
Read, Dan
94.78
En de eerste darter uit het Brits Indische Oceaanterritorium durf ik te zeggen.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volgens mij is Coni Singh Nagi een van de weinigen die er tot nu toe elke q school bij is geweest
Eén permanente bewonerquote:Op maandag 9 januari 2023 12:34 schreef Mani89 het volgende:
Sowieso een leuke voor de vlagfetishjisten.
[ afbeelding ]
Franky vd Linden gaat met 5-0 winnen met 44 gemiddeld. Dit kan niet. Allebei uit t toernooi aubquote:
Neen.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:54 schreef onlogisch het volgende:
Wordt dit spektakel ook ergens uitgezonden?
Ik googlede even maar The Cube is dus niet zo'n Cube meerquote:Op maandag 9 januari 2023 13:16 schreef The_Undertone het volgende:
Andy Baetens al 3-0 achter tegen vriend van de show René Eidams
Op naar het Wunderland gebouw!quote:Op maandag 9 januari 2023 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
Cadby gooit 10 punten hoger dan Elias maar verliest toch.
GENOTquote:Op maandag 9 januari 2023 13:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Sander van Ockenburg-Zwaan, heeft net wat hockeydames afgewerkt genot
quote:Op maandag 9 januari 2023 13:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Sander van Ockenburg-Zwaan, heeft net wat hockeydames afgewerkt genot
https://gewoonsander.nl/quote:
Sander is een drinker.quote:Op maandag 9 januari 2023 13:56 schreef Szura het volgende:
[..]
https://gewoonsander.nl/
Momento Mori is een van mijn lijfspreuken. `Er gaat een dag komen dat ik dit aardse leven ga verruilen voor een voor mij onbekend alternatief. Deze timer geeft aan hoeveel tijd ik nog heb volgens de berekening van het Centraal Bureau van de Statistiek. Met een beetje zorg en geluk hoop ik da ik dit gemiddelde ga verhogen. Ik heb deze timer op mijn website geplaatst om mijzelf te helpen mijn kostbare tijd te besteden aan de zaken die ik echt belangrtijk vind.
Door een Duitser met 79 gemiddeld, hahahaha.quote:
Zon klok op je website. Dit is niet goedquote:Op maandag 9 januari 2023 13:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Momento Mori is een van mijn lijfspreuken. `Er gaat een dag komen dat ik dit aardse leven ga verruilen voor een voor mij onbekend alternatief. Deze timer geeft aan hoeveel tijd ik nog heb volgens de berekening van het Centraal Bureau van de Statistiek. Met een beetje zorg en geluk hoop ik da ik dit gemiddelde ga verhogen. Ik heb deze timer op mijn website geplaatst om mijzelf te helpen mijn kostbare tijd te besteden aan de zaken die ik echt belangrtijk vind.
Dit is behoorlijk luguber.quote:Op maandag 9 januari 2023 13:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Stukje Mark de J.quote:Op maandag 9 januari 2023 13:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zon klok op je website. Dit is niet goed
"Ik ben dol op het internet en bouw sinds jaren website en webapplicates voor projecten en kleinere organisaties waar ik warm van wordt."quote:Op maandag 9 januari 2023 13:56 schreef Szura het volgende:
[..]
“Waar ik warm van wordt” is ook wel een lekkere trouwensquote:Op maandag 9 januari 2023 14:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
"Ik ben dol op het internet en bouw sinds jaren website en webapplicates voor projecten en kleinere organisaties waar ik warm van wordt."
En dan zo'n web 1.0 websitelol
quote:Op maandag 9 januari 2023 14:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
"Ik ben dol op het internet en bouw sinds jaren website en webapplicates voor projecten en kleinere organisaties waar ik warm van wordt."
En dan zo'n web 1.0 websitelol
beste 4. Maar als je de laatste 16 haalt kun je prima uitchecken en over 3 dagen weer terugkomen. T zegt allemaal niksquote:Op maandag 9 januari 2023 14:28 schreef de_boswachter het volgende:
Benito ook met gemak naar laatste 64.
Hoe zit het precies vandaag, alleen winnaar al definief naar finaleronde?
Het is toch eigenlijk veel prettiger voor het gevoel om even paar dagen wedstrijden te blijven gooien ipv terug naar je hotel.quote:Op maandag 9 januari 2023 14:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
beste 4. Maar als je de laatste 16 haalt kun je prima uitchecken en over 3 dagen weer terugkomen. T zegt allemaal niks
HSVedquote:Op maandag 9 januari 2023 13:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zon klok op je website. Dit is niet goed
DE Usher???quote:Op maandag 9 januari 2023 14:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Fallus eraf tegen eeuwige q schoolganger Usher
Klaasenquote:Op maandag 9 januari 2023 14:46 schreef franklop het volgende:
Wat zijn de meest boeiende namen deze dagen?
Veenstraquote:Op maandag 9 januari 2023 14:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klaasen
Roelofs
Plaisier
Van Dun
Vd pas
Dit wordt een gevalletje #altijdtegenbenitoquote:
Wenig het Duitse mongooltje met zijn opgepompte armenquote:Op maandag 9 januari 2023 15:02 schreef heywoodu het volgende:
Lukas Wenig pleurt Pascal Devroey eruit met 5-0 en gemiddeld dik 110, sow. Das niet Wenig.
Die zit aan de syntholquote:Op maandag 9 januari 2023 15:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wenig het Duitse mongooltje met zijn opgepompte armen
Valt mee won Dutch open o.a. moet zijn constantheid terugvinden. Gaat zich gewoon plaatsen voor fase 2quote:Op maandag 9 januari 2023 15:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
zo gaat t altijd bij Jelle. PDC WK-qualifier hetzelfde verhaal. Beste speler die er rondloopt en dan toch vroegtijdig falen
Endie is één van de uitzonderingen die wel beter gaat gooien terwijl hij afgevallen is?quote:Op maandag 9 januari 2023 15:35 schreef Mani89 het volgende:
Wij noteren 100 gemiddeld voor Peen en Endie en 97 gemiddeld voor Jamie Lewis!
Niet opletten en 180 gooien?quote:Op maandag 9 januari 2023 15:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Veenstra gooit zichzelf kapot op 170. Hoe dan?
Smerige eindsprint was dat van Tyfus Kanisquote:Op maandag 9 januari 2023 15:58 schreef Mani89 het volgende:
Dennie Olde Kanker verliest van Tyfus Kanik die doorgaat naar de laatste 16.
140-180-28 uit.quote:Op maandag 9 januari 2023 16:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Smerige eindsprint was dat van Tyfus Kanis
Deze darters lachen hier om.quote:Op maandag 9 januari 2023 15:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Veenstra gooit zichzelf kapot op 170. Hoe dan?
Huh, eerst stond er 40 checkout en 5-3. staat het nu weer 4-4....quote:Op maandag 9 januari 2023 16:05 schreef Madhouse11 het volgende:
Roemer naar de laatste 16, Mooijman.
Roemer has it.quote:Op maandag 9 januari 2023 16:05 schreef Madhouse11 het volgende:
Roemer naar de laatste 16, Mooijman.
Ik dacht altijd dat ze mochten kiezen.quote:Op maandag 9 januari 2023 16:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Asian qualifier Perez kan meedoen in de UK terwijl Cadby naar Duitsland moet?
Dit is fase 1 he. Je moet fase 2 ook nog door om een tourkaart te bemachtigenquote:Op maandag 9 januari 2023 16:17 schreef Szura het volgende:
Ik vrees een tourkaart voor palletsorteerder
Dat mag ook.quote:Op maandag 9 januari 2023 16:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ze mochten kiezen.
Marc Vleghert (www.facebook.com/marc.vleghert.5)quote:
Zeiquote:Op maandag 9 januari 2023 16:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Marc Vleghert (www.facebook.com/marc.vleghert.5)
Mijn naam is Marc. Ik ben 19 jaar oud en kom uit Duiven. Ik dart bijna 5 jaar waarvan ik nu mijn 2e jaar competitie gooi bij de eredivisie Ado bij de Onderbouw in doesburg. 3 jaar geleden heb ik voor het eerst competitie gespeeld, deze competitie was de Laco bij de RDB, waar wij 3e van Nederland werden. Zelf dart ik graag met mijn vader en mijn opa. Zei hebben mij geïnspireerd om te gaan darten.
Fase 1 pas...quote:Op maandag 9 januari 2023 16:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vrees dat we ook weer 2 jaar vast gaan zitten aan Jamie Lewis als ie dit niveau doortrekt
Fase 2 iets andere tegenstanders ouwe reusquote:Op maandag 9 januari 2023 16:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
daarom "als ie dit niveau doortrekt" ;-)
Jimmy ziet eruit als een kopschopper.quote:Op maandag 9 januari 2023 16:48 schreef Poepz0r het volgende:
Van Schie helemaal vergeten
Schrijf maar op voor fase 2 met zijn achterlijke nektasje en vissershoedje
Dat Facebook profielquote:Op maandag 9 januari 2023 16:48 schreef Poepz0r het volgende:
Van Schie helemaal vergeten
Schrijf maar op voor fase 2 met zijn achterlijke nektasje en vissershoedje
Kapsalon is backkkkquote:Op maandag 9 januari 2023 16:52 schreef Poepz0r het volgende:
Benitoooowwww pleurt 146 uit voor de winst koekoek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 januari 2023 16:57 schreef wimderon het volgende:
Ome Ronny is in een paar jaar van kaal haar en onbevlekt naar nieuw haar en tokkietattoo gegaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Ome Ronny is in een paar jaar van kaal haar en onbevlekt naar nieuw haar en tokkietattoo gegaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
62
83
Zijn dat z’n recordgemiddeldes?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met haar ziet hij er 20 jaar ouder uit gek genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Stage 1 hansiequote:Op maandag 9 januari 2023 18:40 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom zijn ze gestopt bij de laatste 8? Wat is dit voor een zooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een transformatie naar nerd met tattoosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big Ben vindt dit leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |