Ik denk dat er heel veel Nederlanders mee gaan doen. Als je er op een dag uit ligt kan je gewoon lekker naar huis tuffen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:30 schreef Doevelaer het volgende:
Kalkar is voor mij zo’n 25 minuutjes rijden, jammer dat je niet even kunt gaan gluren
Zat er wel aan te denken puur voor de ervaringquote:Op woensdag 4 januari 2023 11:08 schreef Szura het volgende:
Present!
Welke FOK’er willen we hier volgend jaar naartoe crowdfunden trouwens? @:poepz0r?
Ikquote:Op woensdag 4 januari 2023 15:19 schreef Coco het volgende:
Welke fokker kan een aardig dartpijltje gooien?
Wat is je gemiddelde?quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
IkEredivisie gooien wij maar dat is bij lange na niet genoeg hoor
Moet je daar toch wel een paar potjes mee kunnen winnen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Verschilt per week etc etc. 70-80-90
Ik wil wel 5 tientjes sponsoren.quote:Op woensdag 4 januari 2023 14:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zat er wel aan te denken puur voor de ervaring
Ben je ook zo vulgair tijdens wedstrijden eigenlijk?quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja dat zeker wel. Misschien als die kleine dalijk wat ouder is.quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Moet je daar toch wel een paar potjes mee kunnen winnen.
Natuurlijk ouwe reusquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben je ook zo vulgair tijdens wedstrijden eigenlijk?
Met 80-90 kom je een heel eind.quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik vrees. Maar hoop.quote:Op woensdag 4 januari 2023 14:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Mani89 Zijn we al klaar voor de glorieuze rentree van entertainer en rasdarter Corey Cadby?
De vraag is kun je dat ook onder volle drukquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Met 80-90 kom je een heel eind.
Gemiste kans op 40-45 ditquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:39 schreef Mani89 het volgende:
Er doet elk jaar wel weer een stronthoop aan Duitsers mee die niet verder komen dan 40/50 gemiddeld. Daar kan je niet van verliezen.
Komt puur door zenuwen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:39 schreef Mani89 het volgende:
Er doet elk jaar wel weer een stronthoop aan Duitsers mee die niet verder komen dan 40/50 gemiddeld. Daar kan je niet van verliezen.
Komen standaard met grippuntenquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:41 schreef Poepz0r het volgende:
Gisteren die nieuwe pijlen van Raya geprobeerd. Smerig korte barrel allen
als ik naar jouw foto kijk, verwacht ik dat jij Wesley Plaisier bent.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Deze editie is wel de kans om goedkoop mee te doen allen
@MasterCallerquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
als ik naar jouw foto kijk, verwacht ik dat jij Wesley Plaisier bent.
Zit er eigenlijk bekende(re) darters op dit forum?
Die vallen sowieso in de voorronde af. Dat is altijd prettig.quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:39 schreef Mani89 het volgende:
Het nieuwe systeem is wel een stuk beterquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die vallen sowieso in de voorronde af. Dat is altijd prettig.
Jij, @Mani89 en ik weten heel goed dat Dragutin Horvat en Dietmar Burger de straalmotoren weer aan gaan slingeren.quote:Op donderdag 5 januari 2023 12:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die vallen sowieso in de voorronde af. Dat is altijd prettig.
Zijn we weer voor Gijsbert van Malsen?quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jij, @:Mani89 en ik weten heel goed dat Dragutin Horvat en Dietmar Burger de straalmotoren weer aan gaan slingeren.
Het is onvermijdelijk.quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jij, @:Mani89 en ik weten heel goed dat Dragutin Horvat en Dietmar Burger de straalmotoren weer aan gaan slingeren.
Dat is @maxi-mus zijn rubriek.quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zijn we weer voor Gijsbert van Malsen?
Klopt. Maar het blijft wel een beetje een loterij en er zitten nog genoeg gaten in het systeem. Dat spelers als Durrant en RJ Rodriguez, die vervolgens op de tour er direct staan, het maar op een haar na redden zegt genoeg.quote:Op donderdag 5 januari 2023 13:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het nieuwe systeem is wel een stuk beter
Tuig Cadby gaat niet eens een tourkaart winnen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel godstalent. Staat binnen de kortste keren top 20 vd wereld
Volgens mij ben je vergeten dat hij al een majorfinale haalde terwijl hij net meedeed bij de pdc. Enorm talentvolle spelerquote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tuig Cadby gaat niet eens een tourkaart winnen.
Dat was wel een beetje een toevalstreffer, maar ik snap het extreme talent van Cadby. Echter zijn comeback ná die finale was al vrij beroerd. Ik denk zeg maar niet dat hij de afgelopen vier jaar veel heeft gedart. Plus die jongen heeft overal gedoe. Ik heb het gewoon opgegeven, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volgens mij ben je vergeten dat hij al een majorfinale haalde terwijl hij net meedeed bij de pdc. Enorm talentvolle speler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |