quote:
Luna was wel de coolste van de seriequote:Op zaterdag 31 december 2022 08:54 schreef PippenScottie het volgende:
Die man met de haarband in het cafe doet me denken aan de vader van Luna uit Harry Potter. Mijn referentiekader is dat zo'n beetje
't Is goed met je.quote:Op zaterdag 31 december 2022 08:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ok, weer een user voor op de blok-lijst.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 08:56 schreef Arth_NL het volgende:
Wel het nadeel van deze dag, liedjes die je al 8420 keer gehoord hebt. Zoals deze.
Oeh. En wat was de doorbraak?quote:Op zaterdag 31 december 2022 08:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Meningsverschil met hem over wat nu de doorbraak van de band was. Bijna ruzie.
Vertel…quote:Op zaterdag 31 december 2022 08:57 schreef franklop het volgende:
Zou het nou echt iemand boeien dat 38% van de stemmers op George Michael het liefst op zomervakantie gaat?
En de rest kan dat in een uurtje?quote:Op zaterdag 31 december 2022 08:56 schreef PippenScottie het volgende:
Tijd om een ontbijt op tafel te smijten een uurtje te gaan lopen
Het hele huis moet vandaag schoongemaakt worden
Laat de Pippies het doen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 08:56 schreef PippenScottie het volgende:
Het ging over optredens. Ik zei Pinkpop 95, inval optreden voor groot publiek live op tv.quote:Op zaterdag 31 december 2022 08:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oeh. En wat was de doorbraak?
Zijn de stats in beeldquote:
Herkenbaar van dat schoonmaken.quote:Op zaterdag 31 december 2022 08:56 schreef PippenScottie het volgende:
Ja, als de liedjes niet zo goed zijn is dat minder.quote:Op zaterdag 31 december 2022 08:56 schreef Arth_NL het volgende:
Wel het nadeel van deze dag, liedjes die je al 842 keer gehoord hebt. Zoals deze.
Ik ben team noobie.quote:Op zaterdag 31 december 2022 08:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het ging over optredens. Ik zei Pinkpop 95, inval optreden voor groot publiek live op tv.
Hij zei Lowlands 96, kleine tent zonder camera's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |