Daarom is het super stoer dat je zoon toch de deur uit is! En fijn dat hij weet dat er altijd iemand kan blijven slapenquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het is de natuurlijke gang van zaken. Maar voor hem wat lastiger dan voor mijn dochter, die kan kiezen uit de feesten bij wijze van spreken.
Cabaretière?quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:12 schreef livelink het volgende:
Ik ga zo meteen toch maar Claudia de Breij kijken. Manlief wil het graag zien en ik geef het een kans.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Da's niks hoor, alle grappige vrouwen zitten hier.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Da's niks hoor, alle grappige vrouwen zitten hier.
Er is wel wat boeiends op tv, docu op canvas over Ennio Morricone. Ik ga helaas nu toch mijn bed opzoeken, maar het is wel echt tofquote:Op zaterdag 31 december 2022 22:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er is weer eens geen moer op tv dat de moeite van het kijken waard is. Alles voor de 5774x keer in de herhaling.
Dus wat house bij elkaar scharrelen en eens zien of mixen nog lukt straks.
Ennio zocht ik nog muziek van afgelopen middag.quote:
wat ben je toch liefquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:55 schreef livelink het volgende:
Mijn man viel na 5 minuten Claudia Brey al in slaap![]()
Zelf heb ik het afgekeken, hoewel ik even getwijfeld heb om naar jou te luisteren, Lucky. Maar dat voelde toch een beetje als verraad
quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:55 schreef livelink het volgende:
Mijn man viel na 5 minuten Claudia Brey al in slaap![]()
Zelf heb ik het afgekeken, hoewel ik even getwijfeld heb om naar jou te luisteren, Lucky. Maar dat voelde toch een beetje als verraad
quote:Op zondag 1 januari 2023 00:02 schreef livelink het volgende:
Gelukkig nieuwjaar Lucky en just me en iedereen verder die Radio49 een warm hart toedraagt![]()
Dat hoort erbij. Gelukkig Nieuwjaar Raf. Dat het maar een goed jaar voor jou mag wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |