Broekjes zijn binnen, duurde een paar dagen want ze komen uit België.quote:Op maandag 24 april 2023 09:11 schreef Nijna het volgende:
Ik heb die van moi et marie besteld... ben benieuwd.
Ze hebben geen maattabel, maar ik heb ze gemaild welke maat zij aan zouden raden. Dus we gaan het zien.
Als ze goed zitten, kom ik over een paar weken wel vertellen of/hoe ze bevallen.
Ik zag bij tante rosa EvaWear mocht je die nog zoekenquote:Op zaterdag 29 april 2023 09:33 schreef Nijna het volgende:
[..]
Broekjes zijn binnen, duurde een paar dagen want ze komen uit België.
Ziet er netjes uit, model (marie comfy) is niet heel erg hip voor jonge meiden, best wel model tentmaar oudste vond het geen punt (niemand ziet het dus ik vind het wel best, was het antwoord). Ze liggen bij de was nu, volgende ronde zullen we ze testen.
Daar had ik ze ook vandaan, maar ze hadden niet meer de maat/kleur die ik zocht of maar 1, volgens mij gaat dat merk eruit bij henquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:15 schreef Elleska het volgende:
[..]
Ik zag bij tante rosa EvaWear mocht je die nog zoeken
Ondertussen zelf ervaren dat dat dus niet zo is.quote:Op zaterdag 29 april 2023 07:21 schreef Purrito het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Zit je daarmee, de hele dag, en gaat dat niet broeien🤮
Dit. Als je alternatief maandverband is: een goede menstruatieslip is echt veel beter.quote:Op zaterdag 29 april 2023 12:13 schreef Aure het volgende:
Ik gebruik het nu als extra bescherming, aangezien ik op de eerste twee dagen al binnen een uur kan doorlekken (en dan gebruik ik super plus tampons)en daarvoor vind ik het echt ideaal. Het zit echt beter dan maandverband als backup. En ik ben helemaal niet meer bang en onzeker of ik doorlek. Dus top
toen dit jaren geleden net een ding werd leek het mij echt afschuwelijk, maar ik snap de voordelen helemaal
Same here! Ik heb die van de Hema en ben fan. Op de zware dagen (dat zijn er maar één of twee) vormen ze een uitstekende back-up voor tampons en op de overige dagen heb ik niets anders nodig. Kanttekeningen bij die van de Hema zijn wel dat het lekvrije gedeelte wat langer zou mogen zijn en dat de rest van het broekje niet van katoen is. Als ze aan vervanging toe zijn, koop ik een ander merk.quote:Op zaterdag 29 april 2023 12:13 schreef Aure het volgende:
Ik gebruik het nu als extra bescherming, aangezien ik op de eerste twee dagen al binnen een uur kan doorlekken (en dan gebruik ik super plus tampons)en daarvoor vind ik het echt ideaal. Het zit echt beter dan maandverband als backup. En ik ben helemaal niet meer bang en onzeker of ik doorlek. Dus top
toen dit jaren geleden net een ding werd leek het mij echt afschuwelijk, maar ik snap de voordelen helemaal
Ik heb ook die van de Hema en herken het plus dat ze eigenlijk pas vanaf maat m zijn. Heb nu ook van libresse moodies en wibra die hebben allemaal een langer lekvrij gedeelte.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Same here! Ik heb die van de Hema en ben fan. Op de zware dagen (dat zijn er maar één of twee) vormen ze een uitstekende back-up voor tampons en op de overige dagen heb ik niets anders nodig. Kanttekeningen bij die van de Hema zijn wel dat het lekvrije gedeelte wat langer zou mogen zijn en dat de rest van het broekje niet van katoen is. Als ze aan vervanging toe zijn, koop ik een ander merk.
Ik zou proberen hem een paar keer te wassen zonder wasverzachter. Zo lang hij niet in de droger is geweest valt het wellicht wel mee?quote:Op zondag 14 mei 2023 23:21 schreef CherryLips het volgende:
Goed, m'n moeder heeft toen ik op vakantie was m'n was gedaan. Superlief natuurlijk, maar de Snuggs is gewoon bij de rest gegaan met wasverzachter. Weet niet of ik hem nog durf te gebruiken
Eeeh dat zal ik nog even navragen. Hij was op veertig gewassen dus dat kan nog.quote:Op zondag 14 mei 2023 23:33 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik zou proberen hem eenparig keer te wassen zonder wasverzachter. Zo lang hij niet in de droger is geweest valt het wellicht wel mee?
Ik was ze altijd op 40 graden (niet snuggs trouwens...).quote:Op zondag 14 mei 2023 23:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eeeh dat zal ik nog even navragen. Hij was op veertig gewassen dus dat kan nog.
Ik heb ze hier ook op 40 graden gewassen. Was volgens mij geen probleem.quote:Op zondag 14 mei 2023 23:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eeeh dat zal ik nog even navragen. Hij was op veertig gewassen dus dat kan nog.
Hij mag op max 40 graden, dus ik was al blij dat ze hem niet op 60 graden had gedaanquote:Op maandag 15 mei 2023 08:28 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik heb ze hier ook op 40 graden gewassen. Was volgens mij geen probleem.
Niet, daar kan je niets aan doen. Dat heeft te maken met de zuren in de afscheiding.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:28 schreef Morgane89 het volgende:
Ik gebruik het lekvrij ondergoed van de HEMA, maar alleen om afscheiding mee op te vangen want ik word niet meer ongesteld sinds ik een spiraaltje heb. Maar er zitten steeds na het wassen rood/bruine vlekken in, alsof ik toch heb gebloed. Weet iemand hoe ik die vlekken er weer uit kan krijgen en/of kan voorkomen?
Ik week ze niet voor; ik gooi ze gewoon dagelijks in de wasmand en dan 2 keer per week in de wasmachine zonder wasverzachter.
Ahhh, dank je.quote:Op maandag 15 mei 2023 15:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Niet, daar kan je niets aan doen. Dat heeft te maken met de zuren in de afscheiding.
https://www.hln.be/fit-en(...)%20vagina%20aanmaakt.
Idd, #offtopic, maar hier ook al 10 jaar pil-vrij en erg blij. Maar ik ben gezegend met een heel regelmatige en en weinig overlast gevende cyclus.quote:Op zaterdag 29 april 2023 00:31 schreef Seven. het volgende:
Ik vind geen anticonceptie wel een eye-opener. Nooit beseft dat het zoveel impact had. Maar OK, na 20 jaar hormonen vergeet je ook wel hoe de natuurlijke cyclus voelt.
Als puber had ik zo'n buikpijn dus daarom aan de pil gegaan. Nu heb ik nog 1,5 dag rugpijn per maand dat is te overzien.quote:Op maandag 15 mei 2023 21:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben vooral aan de pil gegaan omdat ik elke maand een beetje doodging. Ik wil ook wel stoppen maar durf niet zo.
Even hierop aanvullend. Als je 3 of 4 stuks besteld krijg je 10% korting (en bij 5 stuks 20% korting). Deze korting wordt beiden verrekend bij de bestelling, dus best interessant als je een aantal wil bestellen.quote:Op maandag 1 mei 2023 09:45 schreef hilliebillie het volgende:
Daarop inhakend krijg ik op Facebook alle
Allemaal reclame voor snuggs 20% korting met de code 20OFF
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |