nog een nummer met orgasmes, viespeuken bij ABBA zijn het tochquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Geen grote ABBA fan maar dit nummer is een van de beste in de lijst, samen met The Day Before You Came
Niks in jouw maat?quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:28 schreef Dagoduck het volgende:
Toch matig die Sloggi-lingerie-websites.
Het was nogal gebaseerd op dit nummer geloof ik, geheel in de Zweedse recycle-jattraditiequote:Op zaterdag 31 december 2022 01:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ha!![]()
Was nog best een tof nummer ook.
Vanmiddag al over minderjarig meisje enzo....quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nog een nummer met orgasmes, viespeuken bij ABBA zijn het toch
Ook geen gedraagd ondergoed.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vanmiddag al over minderjarig meisje enzo....
Vieze mannetjes
Spannend hoorquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik was bij een 3FM SR-meet in Leiden in 2011. Gingen we op zoek naar een kroeg, eerste die we tegenkwamen was een gaybar. Daar lagen Linda's en stonden mensen je op te wachten bij het toilet. Brr..
Slaap ze!quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:31 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga mn bed eens opzoeken en tot My Immortal in bed luisteren, laters mensjes
Sleep well Beastquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:31 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga mn bed eens opzoeken en tot My Immortal in bed luisteren, laters mensjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |