Vanmiddag ofzo geweest.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:28 schreef het_fokschaap het volgende:
Ik neem aan dat Underworld nog moet komen? Vond dit toch wel fijner
Die is al geweest.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:28 schreef het_fokschaap het volgende:
Ik neem aan dat Underworld nog moet komen? Vind dit toch wel fijner
sex voor de oren impliceert dat het iets langer duurt dan een oorgasmequote:
Tot het eind van het jaarquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:28 schreef Diaan73 het volgende:
Ik was net toc een beetje in slaap gevallen. Ik ga maar eens naar bed. Tot morgen
Ik was vandaag jaar oud toen ik leerde dat mijn oorschelpen een G-spot hebbenquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:28 schreef MTheBassman het volgende:
dit is echt fucking sex voor de oren,mensen.
Trustenquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:28 schreef Diaan73 het volgende:
Ik was net toc een beetje in slaap gevallen. Ik ga maar eens naar bed. Tot morgen
Bij ons is een van de stelletjes er ook even niet bij, maar zij hebben een maand geleden een kind gekregen dus dat is logisch. Volgend jaar hopelijk wel weerquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik spreek nu als 42-jarige oude lul, maar zo gaat het in de meeste vriendengroepen als er ineens kinderen bij komen kijken.
Het betere gedeelte komt nog, dit is een bijzonder lange en niet zo bijzondere intro.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:28 schreef Strani het volgende:
Het doet me niet zo veel, zeg ik heel eerlijk en ik snap dat ik daarmee tegen de stroom in ga.
Niet overdrijven hè.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:28 schreef MTheBassman het volgende:
dit is echt fucking sex voor de oren,mensen.
239 Stan Eminem & Didoquote:
Nu begint het ook pas.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:28 schreef Strani het volgende:
Het doet me niet zo veel, zeg ik heel eerlijk en ik snap dat ik daarmee tegen de stroom in ga.
Trustequote:Op zaterdag 31 december 2022 00:28 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:28 schreef Diaan73 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |