Als ik carnaval zou vieren zou ik gewoon in Lampegat blijven...quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Terwijl je om 4 uur ‘s nachts in een apenpak door een café in Oeteldonk liep?
Dat kan twee dingen betekenen: of de platen duren gemiddeld langer, of er is meer tijd ingepland voor emoosjooneele praatjesquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
@:Mexi: we gaan de laatste dag gewoon in met minder dan 250 nrs. Kan me niet herinneren dat dat eerder is gebeurd
parisienne walkways is ook echt genietenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
die is ook wel echt geniaal ja.
Van mij mogen ze alle nummers van blof en simply red op TK tussen 18 en 20 plaatsen,gebeurt ook nooit.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:13 schreef Sfeermaker het volgende:
Ze hadden het bassie en Adrian nummer ook wel in de nacht mogen plaatsen. Wat was dat tergend zo rond 19u
en minder langdradigquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
die is ook wel echt geniaal ja.
Ja, hier ook zoietsquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:13 schreef Evenstar het volgende:
Dit een plaat waar ik zelf niet op zou stemmen, maar wel goed van kan genieten.
Lekker man geniet ervan.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:14 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb mijn laatste Poolse pastry stout gepakt. Een halve liter van 10%, heerlijk dik en vol, lekker genieten.
Waarom niet allebei?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:14 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat kan twee dingen betekenen: of de platen duren gemiddeld langer, of er is meer tijd ingepland voor emoosjooneele praatjes
Vrees voor het laatstequote:Op vrijdag 30 december 2022 23:14 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat kan twee dingen betekenen: of de platen duren gemiddeld langer, of er is meer tijd ingepland voor emoosjooneele praatjes
In totaal zijn er altijd 2000 platen, dus het zal me watquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:14 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Oe la la, dat is nog 10x zo lekkerquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:15 schreef alopio het volgende:
[..]
Lekker man geniet ervan.
Hier een barrel ages van Lervig
Of zoals ik dit jaar heb geleerd van Finnen. Hölkyn kölkyn!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |