abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207346372
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 22:41 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik doe sinds kort 20 sec magnetron bij 2 bollen of 40 bij 4. Ipv warme lucht. Voor een smooth niet knapperige bol
Spoilers!
pi_207346393
QFT op deze TT.

Hij doet er vast ook banaan in }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207346761
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* naam topique
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207346786
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2022 22:46 schreef Vanyel het volgende:
QFT op deze TT.

Hij doet er vast ook banaan in }:|
Banaan beignets, Ananas-beignets en Appel-beignets horen wel tot het assortiment ja
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207346931
https://www.instagram.com/p/CmzM8sAIvbj/?igshid=MDJmNzVkMjY=

Zag net nog een ding op insta hierover #oliebol
pi_207347191
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 22:55 schreef fietsie het volgende:
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* naam topique
:*
Spoilers!
pi_207347209
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 22:56 schreef fietsie het volgende:

[..]
Banaan beignets, Ananas-beignets en Appel-beignets horen wel tot het assortiment ja
:9~ :9~ :9~

Maar wel opgewarmd in de oven natuurlijk :7

Of ik morgen wat oliebollen wilde meenemen naar feestje… er blijken zo’n 25 man te komen :o
Dat wordt morgen in de rij staan ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207348668
Hier hebben we morgen een marsepein/amandel toren
En O+ kaas fondue O+
en geen oliebollen -O- of appelflappen, of beigneits in welke smaak dan ook..

Verder ben ik bezig om een OP te schrijven over het landgoed.. ik zal bij het plaatsen even mn onderlinkje aan passen. Moet alleen nog even wachten, want omdat het huis nu ECHT verkocht is , zijn de foto's niet meer beschikbaar online. _O- die moet ik nog maar even bij de makelaar opvragen.. want wat is een huizen topique zonder foto's :? 8)7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_207348900
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 december 2022 23:51 schreef Barreltje het volgende:
En O+ kaas fondue O+

Verder ben ik bezig om een OP te schrijven over het landgoed.. ik zal bij het plaatsen even mn onderlinkje aan passen. Moet alleen nog even wachten, want omdat het huis nu ECHT verkocht is , zijn de foto's niet meer beschikbaar online. _O- die moet ik nog maar even bij de makelaar opvragen.. want wat is een huizen topique zonder foto's :? 8)7
Dus het huis is nu echt helemaal van jou *O* gefeliciteerd
We have far more in common than that which devides us..
pi_207348946
:W

Ik heb een goeie avond gehad. Samen de tajine koken was leuk, het eten was goed gelukt.
We waren bijna te laat voor het concert omdat we nog zo lang hebben zitten kletsen na het eten _O-
Het was een erg goed concert. Leuke sfeer in de zaal ook.
Fijn nagepraat op het station en in de trein terug.
Hij is heel galant nog met me mee naar huis gewandeld *;
En we hebben niet eens gezoend. Ik kon niet inschatten of hij wilde, en hij kennelijk ook niet. :s)
Ik had de indruk dat hij net zo zenuwachtig was als ik, zo niet nog meer. Hij vertelde op de terugweg dat hij zich best wel zorgen had gemaakt over of ik het concert wel leuk zou vinden.
Hij is echt een schatje. Ik ben nu wel een beetje gefrustreerd met mezelf. GEDULD o|O
pi_207349007
Ha die Tele…stap voor stap joh.
Het begin is er…samen koken, kletsen en konsert… :@
  zaterdag 31 december 2022 @ 00:05:16 #12
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207349080
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 23:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dus het huis is nu echt helemaal van jou *O* gefeliciteerd
jup! tnx! O+

nog even wat formaliteiten afhandelen.. ik moet toestemming vragen of ik het huis mag kopen, want ik ben een buitenlander en woon pas 2 jaar in het land. volgens de makelaar komt het wel goed omdat ik gewoon een inkomen heb hier.
daarnaast moet ik me inschrijven bij het boerenverbondschap dat ik nu eigenaar ben van landbouw grond :P
ach jah.. je maakt wat mee...
  zaterdag 31 december 2022 @ 00:05:45 #13
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207349102
en tele O+
alles op zn tijd.. vooral lekker en veel van genieten!!
pi_207349129
@Barreltje straks boerin _O_
pi_207349215
O+ cute, Tele, en dat zoenen komt heus nog!

Aan de kattenbezitters/kenners hier: ik heb nog milbemax ontworm tabletten met houdbaarheid januari 2023 op het doosje. Ik moet ze begin januari weer ontwormen, maar omdat ene kat en tijdje wat lichter is geweest klopte mijn inschatting van hoeveel ik er nodig zou hebben tm januari 2023 niet helemaal en zijn ze daarna dus nog niet op. Iemand van jullie een idee in hoeverre dat na januari echt niet meer bruikbaar is? Ik ontworm elke 3 maanden normaal, dus volgende keer zou dan begin april zijn.
pi_207350325
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 december 2022 23:51 schreef Barreltje het volgende:
En O+ kaas fondue O+

Feli. *O* erg benieuwd naar je plannen met alle ruimte binnen en buiten.
En weet je nu hoe het komt dat het zo snel weer werd verkocht?
Na een jaar of zo, toch?
pi_207350391
@vlindertje89 die pilletjes weten echt niet dat zij na april minder/niet werkzaam zijn.

Een (prijzige) crème, die ik gebruik zou na een half jaar verlopen zijn.
Komt de tube uit een fabriek, geldt een jaar. Als de groothandel het merkloos levert, geldt een half jaar.
Gut, ik gebruik het nog steeds en nog even effectief.
pi_207352651
Niet de magnetron :o :o :o

Ik ga om 9 uur een oudejaars'workout' doen. Van 1,5 uur. Buiten. Het leek zo'n goed idee, toen ik me inschreef :s)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 31 december 2022 @ 08:03:32 #19
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207352670
De oliebollen en appelflappen zijn binnen. 😎
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_207352900
Wat een weer. Warm en regen.
Goed tegen vuurwerk, maar op dit tijdstip mag het van mij wel droog zijn, dan slapen de knaljochies toch nog.

Ik probeer overdag nog een paar keer met honden de deur uit te komen, de bangerd weigert 's avonds om nog mee te lopen.

Straks oliebollenbeslag maken voor vanavond en baklava maken voor overmorgen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_207353406
Mogge! Blij dat ik geen hond heb als ik naar buiten kijk. Hoef nog net niet het licht aan in huis

Gefeliciteerd @Lucky-Strike *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_207353757
Dank je Kaat :)

Ik ga lekker prutsen aan mijn moestuinplan vandaag. Verder nog wat zakelijke administratie en een paar wassen draaien.
Spoilers!
pi_207353799
Jaaa gefeliciteerd Lucky *O*
pi_207354372
Gefeliciteerd!
pi_207354639
Hiep hiep hoera! *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')