quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik doe sinds kort 20 sec magnetron bij 2 bollen of 40 bij 4. Ipv warme lucht. Voor een smooth niet knapperige bol
Banaan beignets, Ananas-beignets en Appel-beignets horen wel tot het assortiment jaquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:46 schreef Vanyel het volgende:
QFT op deze TT.
Hij doet er vast ook banaan in
quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Banaan beignets, Ananas-beignets en Appel-beignets horen wel tot het assortiment ja
Dus het huis is nu echt helemaal van jouquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:51 schreef Barreltje het volgende:
Hier hebben we morgen een marsepein/amandel toren
Enkaas fondue
en geen oliebollenof appelflappen, of beigneits in welke smaak dan ook..
Verder ben ik bezig om een OP te schrijven over het landgoed.. ik zal bij het plaatsen even mn onderlinkje aan passen. Moet alleen nog even wachten, want omdat het huis nu ECHT verkocht is , zijn de foto's niet meer beschikbaar online.die moet ik nog maar even bij de makelaar opvragen.. want wat is een huizen topique zonder foto's
![]()
jup! tnx!quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dus het huis is nu echt helemaal van jougefeliciteerd
Feli.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:51 schreef Barreltje het volgende:
Hier hebben we morgen een marsepein/amandel toren
Enkaas fondue
en geen oliebollenof appelflappen, of beigneits in welke smaak dan ook..
Verder ben ik bezig om een OP te schrijven over het landgoed.. ik zal bij het plaatsen even mn onderlinkje aan passen. Moet alleen nog even wachten, want omdat het huis nu ECHT verkocht is , zijn de foto's niet meer beschikbaar online.die moet ik nog maar even bij de makelaar opvragen.. want wat is een huizen topique zonder foto's
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |