Fake Empire, sowieso.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Yes, niet te hard van stapel lopen
Fake Empire, deal?![]()
About Today voor mij ook goed
Nice, welke?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:53 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja was net ff druk met een nieuw glaasje whiskey inschenken
Ja, deze vannacht:quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:52 schreef Sfeermaker het volgende:
Zijn er nog leuke chatberichten gespot?
Die laatste zin deed het hem hè. Shit.quote:
Jij ben errrrûg!!!quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:52 schreef Fred_B het volgende:
Gordon zat ook in de Toppers hè. Om die anderen er even wat beter uit te laten komen.
Fake Empire.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Yes, niet te hard van stapel lopen
Fake Empire, deal?![]()
About Today voor mij ook goed
Beetje met het hoofd mee bobbelen en dat is het wel zo'n beetje, toch? Verder vooral genieten, misschien nog wat luchtdrummen, maar ja, dan sla je andere mensen weer voor hun harses, of dat nou zo handig isquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zou jij weten wat je moet doen bij dit nummer?
Nu weten we het wel he?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, deze vannacht:
[ afbeelding ]
Nou ik wilde eigenlijk de jazz kant op . Ronald Snijders was mijn heldquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er is niets meer punk dan met een dwarsfluit Anarchy in the UK te spelen. Gemiste kans wel
Jouw uitvaart wordt een festival.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er is ook bier en veel live muziek.
daarvoor was het nog wel aardig geloofwaardig ja.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die laatste zin deed het hem hè. Shit.
Gordon zit in zoveel mannen, maar dat hoef ik allemaal niet te weten.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:52 schreef Fred_B het volgende:
Gordon zat ook in de Toppers hè. Om die anderen er even wat beter uit te laten komen.
Nice! Lekker hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
https://www.whiskybase.co(...)ed-wine-cask-edition
Deze
Hoi Renate.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, deze vannacht:
[ afbeelding ]
Nogmaalsquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, deze vannacht:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |