Ik ook best welquote:
ach in de top was die toch al klaar. Maar die man heeft al zo veel godvergeten geld, ga dan lekker naar amerika afbouwen of zo.quote:
Wat is liefde? Schat doe me geen pijn. Niet meer.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Iemand hier die belazerd is in de liefde afgelopen jaar?
Misschien dat het kwartje dan valtquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:18 schreef Dagoduck het volgende:
Moet echt nog eens met drugs op naar Boudewijn luisteren.
Ze is onder haar bikini bruin. En heeft een prachtig mooie schutting om haar tuinquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:18 schreef hole1988 het volgende:
Mooi. Al vind ik Strand ook wel wat hebben.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook best wel
Ben dit jaar voor het eerst naar Het Rijksmuseum, Mauritshuis en Van Gogh Museum geweest![]()
![]()
![]()
Deze:quote:
quote:
In een normaal land of gewoon in Portugal.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ach in de top was die toch al klaar. Maar die man heeft al zo veel godvergeten geld, ga dan lekker naar amerika afbouwen of zo.
Ik ga er nu al goed op.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:19 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Misschien dat het kwartje dan valt
quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
6,34 euro per seconde las ik ergens.
KOEKOEK![]()
![]()
Life hack: je kan niet belazerd worden in de liefde zonder liefdequote:Op vrijdag 30 december 2022 22:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 30 december 2022 22:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |