abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 13 september 2023 @ 19:37:59 #126
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210626790
Ik ben op dit moment in Polen met de auto.
Ik rijd door tot Letland en ga dan met de boot naar Duitsland. Ik heb geen idee in hoeverre er wordt gecontroleerd voor ik de boot op ga, anders had ik hier in Polen wel even gekeken of er wat te halen was...
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_210682088
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2023 13:32 schreef tja77 het volgende:
Het assortiment van vuurwerk zal naar alle waarschijnlijkheid weer een stuk beperkter zijn ten opzichte van vorige jaarwisseling.
Alles cakes die om kunnen vallen vanwege een grotere hoogte dan breedte/diameter zouden verdwijnen. Dan wordt een tripje België/Duitsland weer wat aantrekkelijker natuurlijk.
Ik zag het voorbij komen dat kleine cakes nu ook al verboden zijn. Heb steeds meer het gevoel dat ze richting compounds en fonteinen willen gaan. Als je VWC dan de adviesprijzen ziet staan van sommige compounds word je daar ook niet vrolijk van. Plus was @N22 al zei veel kleinere calibers en/of minder schoten. In Duitsland valt het nog wel mee met prijzen als je goed zoekt alleen kennen ze daar niet de acties die ze in Nederland hebben. Voordeel is dat 1.3 daar gewoon verkocht mag worden dus geen kooien gezeik. In België wat altijd wat duurdere is dan Duitsland en Nederland valt me weer op dat tegenwoordig bij heel veel compounds staat dat je ze met 2 personen moet ophalen. Dus daar is ook het ene en andere veranderd. Dus geen idee of het ook geld als je een berg kleine cakes koopt.
pi_210683656
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 12:27 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Ik zag het voorbij komen dat kleine cakes nu ook al verboden zijn. Heb steeds meer het gevoel dat ze richting compounds en fonteinen willen gaan. Als je VWC dan de adviesprijzen ziet staan van sommige compounds word je daar ook niet vrolijk van. Plus was @:N22 al zei veel kleinere calibers en/of minder schoten. In Duitsland valt het nog wel mee met prijzen als je goed zoekt alleen kennen ze daar niet de acties die ze in Nederland hebben. Voordeel is dat 1.3 daar gewoon verkocht mag worden dus geen kooien gezeik. In België wat altijd wat duurdere is dan Duitsland en Nederland valt me weer op dat tegenwoordig bij heel veel compounds staat dat je ze met 2 personen moet ophalen. Dus daar is ook het ene en andere veranderd. Dus geen idee of het ook geld als je een berg kleine cakes koopt.
ze werken gewoon langzaam naar een totaal verbod toe, volgend jaar mag er nog minder.
pi_210684808
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 14:53 schreef THEFXR het volgende:

[..]
ze werken gewoon langzaam naar een totaal verbod toe, volgend jaar mag er nog minder.
wappie
pi_210686439
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 16:46 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]
wappie
we kunnen er niks aan doen, jongen
  dinsdag 19 september 2023 @ 19:32:36 #131
233102 cherrycoke
You underestimate my power!
pi_210686489
Something’s happening. I’m not the Jedi I should be. I want more. And I know I shouldn’t.”
  woensdag 20 september 2023 @ 08:24:16 #132
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_210691851
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 14:53 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Dat was allang duidelijk natuurlijk.
Nog een paar jaar en het hele legale gebeuren is voorbij.
Wanneer je als consument geen nieuwe auto’s met verbrandingsmotoren meer mag kopen, je huis niet mag verwarmen met gas en nog meer van zulks, dan krijgt het afsteken van vuurwerk steeds minder draagvlak.
De plussen en de minnen wegen niet tegen elkaar op.

Wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen zich aan dat totaalverbod gaat houden. Illegaal spul blijft altijd bestaan.
  woensdag 20 september 2023 @ 09:21:14 #133
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_210692192
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 16:46 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]
wappie
Heeft niks met 'wappie' te maken. Er worden al enkele jaren steeds meer dinger verboden. Van Romeinse kaars en 'babypijltjes' naar knalvuurwerk naar single shots.
Aan het typen...
pi_210692398
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 09:21 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Heeft niks met 'wappie' te maken. Er worden al enkele jaren steeds meer dinger verboden. Van Romeinse kaars en 'babypijltjes' naar knalvuurwerk naar single shots.
Ja 3x raden waarom

Omdat sommige mensen zich niet kunnen gedragen en zich aan de regeltjes houden
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')