Ik zag het voorbij komen dat kleine cakes nu ook al verboden zijn. Heb steeds meer het gevoel dat ze richting compounds en fonteinen willen gaan. Als je VWC dan de adviesprijzen ziet staan van sommige compounds word je daar ook niet vrolijk van. Plus was @N22 al zei veel kleinere calibers en/of minder schoten. In Duitsland valt het nog wel mee met prijzen als je goed zoekt alleen kennen ze daar niet de acties die ze in Nederland hebben. Voordeel is dat 1.3 daar gewoon verkocht mag worden dus geen kooien gezeik. In België wat altijd wat duurdere is dan Duitsland en Nederland valt me weer op dat tegenwoordig bij heel veel compounds staat dat je ze met 2 personen moet ophalen. Dus daar is ook het ene en andere veranderd. Dus geen idee of het ook geld als je een berg kleine cakes koopt.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:32 schreef tja77 het volgende:
Het assortiment van vuurwerk zal naar alle waarschijnlijkheid weer een stuk beperkter zijn ten opzichte van vorige jaarwisseling.
Alles cakes die om kunnen vallen vanwege een grotere hoogte dan breedte/diameter zouden verdwijnen. Dan wordt een tripje België/Duitsland weer wat aantrekkelijker natuurlijk.
ze werken gewoon langzaam naar een totaal verbod toe, volgend jaar mag er nog minder.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:27 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik zag het voorbij komen dat kleine cakes nu ook al verboden zijn. Heb steeds meer het gevoel dat ze richting compounds en fonteinen willen gaan. Als je VWC dan de adviesprijzen ziet staan van sommige compounds word je daar ook niet vrolijk van. Plus was @:N22 al zei veel kleinere calibers en/of minder schoten. In Duitsland valt het nog wel mee met prijzen als je goed zoekt alleen kennen ze daar niet de acties die ze in Nederland hebben. Voordeel is dat 1.3 daar gewoon verkocht mag worden dus geen kooien gezeik. In België wat altijd wat duurdere is dan Duitsland en Nederland valt me weer op dat tegenwoordig bij heel veel compounds staat dat je ze met 2 personen moet ophalen. Dus daar is ook het ene en andere veranderd. Dus geen idee of het ook geld als je een berg kleine cakes koopt.
wappiequote:Op dinsdag 19 september 2023 14:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze werken gewoon langzaam naar een totaal verbod toe, volgend jaar mag er nog minder.
Dat was allang duidelijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze werken gewoon langzaam naar een totaal verbod toe, volgend jaar mag er nog minder.
Heeft niks met 'wappie' te maken. Er worden al enkele jaren steeds meer dinger verboden. Van Romeinse kaars en 'babypijltjes' naar knalvuurwerk naar single shots.quote:
Ja 3x raden waaromquote:Op woensdag 20 september 2023 09:21 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Heeft niks met 'wappie' te maken. Er worden al enkele jaren steeds meer dinger verboden. Van Romeinse kaars en 'babypijltjes' naar knalvuurwerk naar single shots.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |