Mooie collectie. Maar over shells, klopt hier werden er ook bergen van weg geschoten en ook erg grote calibers. Maar bij mij is hetzelfde jaren lang gedaan tot max 6 inch maar er ook mee gestopt paar jaar geleden. De straffen die er opstaan is het gewoon niet meer waard.quote:Op zondag 1 januari 2023 01:38 schreef N22 het volgende:
Beste wensen allen![]()
Was een topavond, ondanks de wind was het mooi helder en droog.
[ afbeelding ]![]()
Event omnium, burning hearts en acetenango waren toch wel de toppers v.d. avond.
P.S. Ik heb nog nooit zoveel (grote) shells de lucht zien gaan in de verte, echt absurd. Zelf vroeger tot 8" geschoten, maar dit was echt insane. Schiet zelf geen shells meer, maar was leuk om te zien iig.
Mooi, maar weer besmet geraakt met het vuurwerkvirus?quote:Op zondag 1 januari 2023 01:17 schreef Perrin het volgende:
Mijn eerste compound afgestoken, Gates of Destruction van Rubro.. met mijn zoontje. Erg vet.
Ja volgend jaar weer als het niet verboden is! Zoontje was zeer enthousiast.quote:Op zondag 1 januari 2023 02:49 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Mooi, maar weer besmet geraakt met het vuurwerkvirus?
Ik hoop het. Altijd mooi, vaak gaat het toch over van vader op zoon. Mijn vader heeft me uit eindelijk ook helemaal gek gemaakt van vuurwerk. Hoewel hij altijd zei toen me moeder nog leefde dat hij niks om vuurwerk gaf vind hij het stiekem gewoon erg leuk. Hij stond nu ook weer constant te kijken.quote:Op zondag 1 januari 2023 02:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja volgend jaar weer als het niet verboden is! Zoontje was zeer enthousiast.
Hehheh ja ik had ook wat dankbare toeschouwers. Dat maakt het extra leuk.quote:Op zondag 1 januari 2023 03:17 schreef xminator het volgende:
Veel dank aan alle idioten die teveel geld aan vuurwerk spenderen
Graag gedaanquote:Op zondag 1 januari 2023 03:17 schreef xminator het volgende:
Graag gedaanquote:Op zondag 1 januari 2023 03:17 schreef xminator het volgende:
Bij het ophalen van bestellingen de 29ste/30ste zag ik veel ouders (vooral vaders) met jonge kinderen die vuurwerk kwamen kopen, en de kinderen waren helemaal in de wolken.quote:Op zondag 1 januari 2023 02:57 schreef ipa84 het volgende:
Altijd mooi, vaak gaat het toch over van vader op zoon. Mijn vader heeft me uit eindelijk ook helemaal gek gemaakt van vuurwerk.
Hier zijn ze met 6 tegelijk de lucht in gegaan, ik kan niet zonder pijlenquote:Op zondag 1 januari 2023 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er liggen drie pijlen in mn achtertuin. Die mis ik wel
Prachtig uitzicht zeg.quote:Op zondag 1 januari 2023 08:43 schreef Resistor het volgende:
Het was weer schitterend.
Gelukkig nieuwjaar!
Haha ja dat had ik ook.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:31 schreef Noisecontrollers het volgende:
Echt bizar veel vuurwerk hier in de straat, ik kon mijn potten nauwelijks onderscheiden van die van de buren, alles ging dwars door elkaar heen
Had je ze op het moment zelf even, met dezelfde bewoordingen, moeten bedanken.quote:Op zondag 1 januari 2023 03:17 schreef xminator het volgende:
Om welke bewoording gaat het? Als ik het woordje idioot laat vervallen dan nog geef je impliciet aan dat het idioten zijn toch?quote:Op zondag 1 januari 2023 16:32 schreef oomgovert het volgende:
[..]
Had je ze op het moment zelf even, met dezelfde bewoordingen, moeten bedanken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |