Mooie collectie. Maar over shells, klopt hier werden er ook bergen van weg geschoten en ook erg grote calibers. Maar bij mij is hetzelfde jaren lang gedaan tot max 6 inch maar er ook mee gestopt paar jaar geleden. De straffen die er opstaan is het gewoon niet meer waard.quote:Op zondag 1 januari 2023 01:38 schreef N22 het volgende:
Beste wensen allen![]()
Was een topavond, ondanks de wind was het mooi helder en droog.
[ afbeelding ]![]()
Event omnium, burning hearts en acetenango waren toch wel de toppers v.d. avond.
P.S. Ik heb nog nooit zoveel (grote) shells de lucht zien gaan in de verte, echt absurd. Zelf vroeger tot 8" geschoten, maar dit was echt insane. Schiet zelf geen shells meer, maar was leuk om te zien iig.
Mooi, maar weer besmet geraakt met het vuurwerkvirus?quote:Op zondag 1 januari 2023 01:17 schreef Perrin het volgende:
Mijn eerste compound afgestoken, Gates of Destruction van Rubro.. met mijn zoontje. Erg vet.
Ja volgend jaar weer als het niet verboden is! Zoontje was zeer enthousiast.quote:Op zondag 1 januari 2023 02:49 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Mooi, maar weer besmet geraakt met het vuurwerkvirus?
Ik hoop het. Altijd mooi, vaak gaat het toch over van vader op zoon. Mijn vader heeft me uit eindelijk ook helemaal gek gemaakt van vuurwerk. Hoewel hij altijd zei toen me moeder nog leefde dat hij niks om vuurwerk gaf vind hij het stiekem gewoon erg leuk. Hij stond nu ook weer constant te kijken.quote:Op zondag 1 januari 2023 02:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja volgend jaar weer als het niet verboden is! Zoontje was zeer enthousiast.
Hehheh ja ik had ook wat dankbare toeschouwers. Dat maakt het extra leuk.quote:Op zondag 1 januari 2023 03:17 schreef xminator het volgende:
Veel dank aan alle idioten die teveel geld aan vuurwerk spenderen
Graag gedaanquote:Op zondag 1 januari 2023 03:17 schreef xminator het volgende:
Graag gedaanquote:Op zondag 1 januari 2023 03:17 schreef xminator het volgende:
Bij het ophalen van bestellingen de 29ste/30ste zag ik veel ouders (vooral vaders) met jonge kinderen die vuurwerk kwamen kopen, en de kinderen waren helemaal in de wolken.quote:Op zondag 1 januari 2023 02:57 schreef ipa84 het volgende:
Altijd mooi, vaak gaat het toch over van vader op zoon. Mijn vader heeft me uit eindelijk ook helemaal gek gemaakt van vuurwerk.
Hier zijn ze met 6 tegelijk de lucht in gegaan, ik kan niet zonder pijlenquote:Op zondag 1 januari 2023 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er liggen drie pijlen in mn achtertuin. Die mis ik wel
Prachtig uitzicht zeg.quote:Op zondag 1 januari 2023 08:43 schreef Resistor het volgende:
Het was weer schitterend.
Gelukkig nieuwjaar!
Haha ja dat had ik ook.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:31 schreef Noisecontrollers het volgende:
Echt bizar veel vuurwerk hier in de straat, ik kon mijn potten nauwelijks onderscheiden van die van de buren, alles ging dwars door elkaar heen
Had je ze op het moment zelf even, met dezelfde bewoordingen, moeten bedanken.quote:Op zondag 1 januari 2023 03:17 schreef xminator het volgende:
Om welke bewoording gaat het? Als ik het woordje idioot laat vervallen dan nog geef je impliciet aan dat het idioten zijn toch?quote:Op zondag 1 januari 2023 16:32 schreef oomgovert het volgende:
[..]
Had je ze op het moment zelf even, met dezelfde bewoordingen, moeten bedanken.
24 ogen kapot!!11!quote:Op zondag 1 januari 2023 21:48 schreef N22 het volgende:
Amper 24u in het nieuwe jaar en de anti-vuurwerk propagandamachine draait weer op volle toerenDergelijke berichten zijn niet bevorderlijk voor m'n bloeddruk.
je bent toch niet serieus verbaasd?quote:Op zondag 1 januari 2023 21:48 schreef N22 het volgende:
Amper 24u in het nieuwe jaar en de anti-vuurwerk propagandamachine draait weer op volle toerenDergelijke berichten zijn niet bevorderlijk voor m'n bloeddruk.
Ik had niet anders verwacht eigenlijk. Maar ik moet vooral lachen de manier waar op. 12 gemeentes voornamelijk steden in de Randstad hebben een afsteekverbod maar dat is totaal niet te handhaven dus moet het in heel het land maar verboden worden. Of mensen die in de provincie wonen daar op zit te wachten waar nooit rellen zijn. Plus we hebben afgelopen 2 jaar gezien dat het totaal niet handhaafbaar is dus als ze het doen staat de politie ook nog is voor lul.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:48 schreef N22 het volgende:
dit geldt voor alles, er komen steeds meer verboden bij, straks moet je nog CO2 belasting betalen om te mogen ademen.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:32 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht eigenlijk. Maar ik moet vooral lachen de manier waar op. 12 gemeentes voornamelijk steden in de Randstad hebben een afsteekverbod maar dat is totaal niet te handhaven dus moet het in heel het land maar verboden worden. Of mensen die in de provincie wonen daar op zit te wachten waar nooit rellen zijn. Plus we hebben afgelopen 2 jaar gezien dat het totaal niet handhaafbaar is dus als ze het doen staat de politie ook nog is voor lul.
Er werd door nieuwe stedelingen in de FB groep van het dorp gevraagd of er een uurtje stilte was om met honden te lopen. Daar waren nogal harde reacties op.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:32 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht eigenlijk. Maar ik moet vooral lachen de manier waar op. 12 gemeentes voornamelijk steden in de Randstad hebben een afsteekverbod maar dat is totaal niet te handhaven dus moet het in heel het land maar verboden worden. Of mensen die in de provincie wonen daar op zit te wachten waar nooit rellen zijn. Plus we hebben afgelopen 2 jaar gezien dat het totaal niet handhaafbaar is dus als ze het doen staat de politie ook nog is voor lul.
Zeker.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:30 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/jaarwis(...)-een-traumaheli.html
en volgens deze normale hulpverleners op de grond viel alles wel mee..
zijn er wat partijen e.e.a. lekker aan het opkloppen?
Ik had ook echt niet de illusie dat D66 ooit tegen een verbod zou zijn. Ben blij dat de SP wel boerenverstand heeftquote:Op maandag 2 januari 2023 22:17 schreef Noisecontrollers het volgende:
D66 is nu ook voor een algeheel vuurwerkverbod hoorde ik op het journaal vanavond, maar er lijkt gelukkig nog steeds geen meerderheid voor te zijn!
D66 is tegen alles wat leuk en lekker is. Zolang hun eigen leden maar lekker kunnen blijven vliegen.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:17 schreef Noisecontrollers het volgende:
D66 is nu ook voor een algeheel vuurwerkverbod hoorde ik op het journaal vanavond, maar er lijkt gelukkig nog steeds geen meerderheid voor te zijn!
Jouw verstand gaat niet verder dan wat je in de media leest. Alle dingen die wel goed gaan hoor je niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 07:45 schreef KingRadler het volgende:
Zelfs met een vuurwerkverbod los je het probleem niet op.
Mensen blijven dom om vuurwerk veilig af te steken.
De D staat ook voor draaikont, draaideur etc etc. Draaien draaien draaien.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 08:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
D66 is tegen alles wat leuk en lekker is. Zolang hun eigen leden maar lekker kunnen blijven vliegen.
niet het CDA? die zijn nl dol op verboden.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:17 schreef Noisecontrollers het volgende:
Dat ging in 2000 ook al zo lekker.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:33 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben weer goed ons best gedaan![]()
https://www.tubantia.nl/e(...)rwisseling~ac530a4d/
Zitten al op veel fijnstof vanwege de houtkachels enzo en dan straks de paasvuren.quote:
Echt hoorquote:Op zondag 1 januari 2023 21:48 schreef N22 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |