Nu wil @Lonaa weer dingen zekerquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vandaag nog 4x overheen gereden
wat is uwen probleemquote:
Hier kunnen rare opmerkingen op komen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, dat is niet de frikandel waar ik zin in heb.
Wat kan mij die Nederlanders schelen? Ik kom hier voor goed spel.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
wat een negatieve reacties hier. Wees blij dat er 2 Nederlanders bij de laatste 16 zitten
Even een paar keer gecheckt of @Raybar180 er hingquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:52 schreef Wertha het volgende:
[..]
Niet de neiging gehad om te springen?
Ik wil sowieso dingen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nu wil @:lonaa weer dingen zeker
Ik moet altijd wennen dat Nederlanders iets minder voor het vlaggetje supporterenquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat kan mij die Nederlanders schelen? Ik kom hier voor goed spel.
Dan ben je dus een groot MvG fanquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat kan mij die Nederlanders schelen? Ik kom hier voor goed spel.
A dirty mind is a joy foreverquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:53 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hier kunnen rare opmerkingen op komen.
Nou kijk het is al duidelijk er gaat 1x vlaggetje door. Dus kunnen we verder gewoon onze echte voorkeur laten spreken. Voor het toernooi beter als MVG wint, ook al ben ik fan van DVD.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik moet altijd wennen dat Nederlanders iets minder voor het vlaggetje supporteren
Nog altijd boos omdat ik een topic van je in KLB heb gesloten?quote:
Tokkierellen incomingquote:Meerdere vuurwerkshows geannuleerd vanwege harde wind tijdens jaarwisseling
Laat je niet gek makenquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nog altijd boos omdat ik een topic van je in KLB heb gesloten?
Jezus je moet er wel echt mee zitten
quote:
Op naar het FB topic!quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er werd niets met de TR gedaan?
Het volk heeft gesprokenquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nog altijd boos omdat ik een topic van je in KLB heb gesloten?
Jezus je moet er wel echt mee zitten
Nog niet over he?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:57 schreef Caland het volgende:
Hele dag zitten ze deze pot op te hypen bij viaplee
Pure aids
Daarom kijk ik bij Sky.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:57 schreef Caland het volgende:
Hele dag zitten ze deze pot op te hypen bij viaplee
Pure aids
Beter dan hard in de broekquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:57 schreef Lonaa het volgende:
Dirk gaat het hard aan de broek krijgen
Wel weer winnen hé makker.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:58 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Tussen de pubquiz rondes door wel
vindt ie lekkerquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:59 schreef Pino112 het volgende:
Waarom heeft Dirruk trouwens een ring om z'n duim?
Is heerlijk man.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:59 schreef Pino112 het volgende:
Bieropenerquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:59 schreef Pino112 het volgende:
Goed genoeg om een glaasje bier naar het giecheltje te hijsen. De rest zien we zondag wel weerquote:
Tot nu toe 27 van de 30 punten, kon minderquote:
Lekker maat.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Goed genoeg om een glaasje bier naar het giecheltje te hijsen. De rest zien we zondag wel weer
Handig toch om altijd een cockring bij de hand te hebben?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:59 schreef Pino112 het volgende:
denk dat die lekker aan z'n trekduwstang zit te soepelen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:01 schreef BB-King het volgende:
Ross Smith zit thuis woedend voor de TV.
Lijntje tijdens de pauze doet wonderen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die van Dirk mag wel eens gaan inkicken
Heb jij zo'n micropenis ja?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:01 schreef Wertha het volgende:
[..]
Handig toch om altijd een cockring bij de hand te hebben?
Over een paar weken dus een rouwadvertentiequote:Op vrijdag 30 december 2022 22:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Wist je dat @:monkyyy sinds kort een Tesla heeft?
#leukfeitje
Een jaar al bijnaquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:02 schreef Coco het volgende:
[..]
#leukfeitje
Ga slapen johquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
en ROT EENS OP MET DAT GE ELON HEEL DE TIJD ALLEN
Mokerrijk?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:02 schreef Coco het volgende:
[..]
#leukfeitje
Nee waarvoor? Morgen uitslapen weekend ditdat.quote:
Viaplay abonnees hebben een kleine pener.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
en ROT EENS OP MET DAT GE ELON HEEL DE TIJD ALLEN
Die kennen we nog uit de knotsgekke E-re-die-wie-siequote:
Er zijn mensen die schakelen zo over naar de top2000 a go goquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:04 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Teslagirls Orchestral Manoeuvres in the Dark
Klopt maat. Maar hij is wel moddertjevetquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Viaplay abonnees hebben een kleine pener.
Oh is dat het. Dan is wat meer empathie mijnerzijds wel op zijn plaats.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Viaplay abonnees hebben een kleine pener.
reageer eens op mijn mentionquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die kennen we nog uit de knotsgekke E-re-die-wie-sie
(en voor de echte kenners dat jeugdtoernooi van Ajax jaren terug)
Je gaat je vanzelf lekker voelenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:04 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Voelt beetje sneu zo alleen op de bank
Eens, maar Vincent ookquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:03 schreef de_boswachter het volgende:
Kleermaker vind ik eigenlijk best prima tov die rommel die er steeds zit in die studio
TR's worden niet besproken.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
reageer eens op mijn mention
Ik ben darts aan het kijkenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
reageer eens op mijn mention
schaamrood voor mijn landgenootquote:
nu is het te laat ja.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben darts aan het kijken
Had je haast?
Beter dan Vertonghen en Alderweireld.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
schaamrood voor mijn landgenoot
Nog wat lekkers te snaaien erbij vandaag?quote:
Gelukkig schroeide een ander woutje in het veldrijden.quote:
Ik val wel even in voor ons aller tag.quote:
Ga anders lekker naar het veldrijden subforum.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gelukkig schroeide een ander woutje in het veldrijden.
Ik kan er echt niet mee lachen.quote:
Zo dan.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ga anders lekker naar het veldrijden subforum.
Veldrijden is geen sport.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dit is niet aardig en onnodigquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wout Poels?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Veldrijden is geen sportquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zeg je wel niets over de VBL posts hier. Doe niet zo partijdigquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Trouwen? Hoe laat morgenvroeg?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:07 schreef Wertha het volgende:
[ afbeelding ]
@:Dr_Flash ik heb de perfecte match voor jou gevonden. Thank me later.
Ja nou enquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zou wel veel posts over veldrijden in het DRT topic schelen.
Oke je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja nou en
Alsof hier de helft van de posts wel ontopic is
DRT = offtopic.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:09 schreef Coco het volgende:
Stelling:
Zonder offtopic posts bestond DRT niet.
Lekker je nieuwe vrouw tegen het aanrecht aan pompen terwijl de airfryer staat te brommen. Mooi man.quote:
Er zijn mensen voor mindere uitspraken omgelegdquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:09 schreef Zipportal het volgende:
Tennis is geen sport.
Als de bal nat is kunnen ze niet verder.
nog altijd veel minder dan die VBL posts hierquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zou wel veel posts over veldrijden in het DRT topic schelen.
Ontopic graagquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja nou en
Alsof hier de helft van de posts wel ontopic is
Waar. Alleen toen pakte hij nog eens een setje.quote:
VBL sukkeltjesquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
nog altijd veel minder dan die VBL posts hier
Leuke illustratie is dat.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hier wordt gemod door Nattekat.gif
Hele dag "OH WAT BEN JE HEET" schreeuwen en zij maar denken dat je het tegen haar hebtquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:09 schreef Wertha het volgende:
[..]
Lekker je nieuwe vrouw tegen het aanrecht aan pompen terwijl de airfryer staat te brommen. Mooi man.
Als je sos had gesnoven had je ook geen honger gehad.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:10 schreef Ronzz het volgende:
Inmiddels aan de Goudse kaasblokjes, want hongerrrr
Het valt toch wel mee met vbl posts hier? Soms kan ik me niet beheersen maar gelukkig is er dan de corrigerende blik van @Frozen-assassinquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
nog altijd veel minder dan die VBL posts hier
Niet door chevy heb ik begrepenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hier wordt gemod door Nattekat.gif
Honger hebben ze in CUL, hier hebben we trek.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:10 schreef Ronzz het volgende:
Inmiddels aan de Goudse kaasblokjes, want hongerrrr
Die is sowieso wat afwezig de laatste maandjes.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eindelijk eens een paar weken van die vervelende betweter GGMM af.
Waar is hij eigenlijk?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Morgen de hele dag niet etenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als je sos had gesnoven had je ook geen honger gehad.
Wel leuk dat ie door het editten eigenlijk waarheid werd en daardoor de edit onnodigquote:
We roddelen hier niet.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Is die nog blauw? Of uberhaupt op FOK?
Wat een genot. Ik kom helemaal tot rust hier nuquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het schijnt dat ik hem ga vervangen als mod in DIG.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Is die nog blauw? Of uberhaupt op FOK?
hier wordt niet geroddeld @GGMMquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Neergesabeld in een darkroomquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:11 schreef onlogisch het volgende:
Die is sowieso wat afwezig de laatste maandjes.
Maar je gaat ook DRT al doenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Het schijnt dat ik hem ga vervangen als mod in DIG.
Sow dan, forum admin @GGMM gaat hier door de mangelquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Waar is hij eigenlijk?
In training om wél een leuke persoonlijkheid te krijgen?
Tanden slijpen in Turkije.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die is sowieso wat afwezig de laatste maandjes.
Mooie dorpspastoorquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
hier wordt niet geroddeld @:GGMM
Dat klopt, maar het antwoord op beide vragen is ook jaquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh ja ik moet niet 2 vragen stellen in 1 post.
Nee, dat hij geen leuke persoonlijkheid heeft is de schuld van anderen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Waar is hij eigenlijk?
In training om wél een leuke persoonlijkheid te krijgen?
Als Dirk wint wel.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik schrijf Dobey op voor de halve finale
Wel met potlood hoop ik?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik schrijf Dobey op voor de halve finale
Nee 4-1 genot waarschijnlijkquote:
Altijd tegen hem.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, dat hij geen leuke persoonlijkheid heeft is de schuld van anderen.
Al besproken.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Koekoekquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, dat hij geen leuke persoonlijkheid heeft is de schuld van anderen.
Daar wil ik nog niet dood (van de honger) gevonden wordenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Honger hebben ze in CUL, hier hebben we trek.
De echte @GGMM laat deze schrijffout niet aan zich voorbij gaan. De tijd zal het leren of hij er nog isquote:
Alleen lurkenquote:
Ik ervaar het hier als een zeer warm bad. Mag wel eens gezegd worden.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:14 schreef Wertha het volgende:
Iedere mod wil DRT doen. Wij zijn het grote voorbeeld voor heel FOK!.
Erg warm.
vrouwen zoals @Lonaaquote:
wacht echwoar??quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar is het speciaalbiertopic
Iemand De Bierkalender helemaal gezien?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was al besproken, trage Belg.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die kunnen we in theorie verhuizen naar GC ofzoquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |