Nu wil @Lonaa weer dingen zekerquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vandaag nog 4x overheen gereden
wat is uwen probleemquote:
Hier kunnen rare opmerkingen op komen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, dat is niet de frikandel waar ik zin in heb.
Wat kan mij die Nederlanders schelen? Ik kom hier voor goed spel.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
wat een negatieve reacties hier. Wees blij dat er 2 Nederlanders bij de laatste 16 zitten
Even een paar keer gecheckt of @Raybar180 er hingquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:52 schreef Wertha het volgende:
[..]
Niet de neiging gehad om te springen?
Ik wil sowieso dingen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nu wil @:lonaa weer dingen zeker
Ik moet altijd wennen dat Nederlanders iets minder voor het vlaggetje supporterenquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat kan mij die Nederlanders schelen? Ik kom hier voor goed spel.
Dan ben je dus een groot MvG fanquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat kan mij die Nederlanders schelen? Ik kom hier voor goed spel.
A dirty mind is a joy foreverquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:53 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hier kunnen rare opmerkingen op komen.
Nou kijk het is al duidelijk er gaat 1x vlaggetje door. Dus kunnen we verder gewoon onze echte voorkeur laten spreken. Voor het toernooi beter als MVG wint, ook al ben ik fan van DVD.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik moet altijd wennen dat Nederlanders iets minder voor het vlaggetje supporteren
Nog altijd boos omdat ik een topic van je in KLB heb gesloten?quote:
Tokkierellen incomingquote:Meerdere vuurwerkshows geannuleerd vanwege harde wind tijdens jaarwisseling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |