Wie?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:47 schreef Fred_B het volgende:
Staat LV er nog met andere van zijn hits in dit jaar?
Dat is waarom ik meestal voorbij de hiphopquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Samples zijn een groot onderdeel van hiphop.
Kenan en Kel, daar heb ik me echt de pleuris om gelachen als kind. Jeugdsentimentquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:47 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh ja Coolio had ook de muziek voor Kenan & Kel gemaakt. Daar was ik als kind ook gek op
Dat sowieso wel chronisch, maar nu dat virusbeestgriepding erbij en ik wens het niemand toe.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah shit ben je ziek?:( Beterschap!
Run DMCquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind je Sabotage etc ook niks?
Of Red Hot Chili Peppers?
Al besproken.quote:
Sommige rapteksten van RATM kunnen andere rappers nog wat van leren.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beastie Boys. Oke Rage Against The Machine dan. Is natuurlijk rap/rock crossover.
Doe maar familieverpakkingquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wink 3 times if you need more kleenex
Ik geniet er wel van. Mooi toch als muziek hergebruikt kan worden.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat is waarom ik meestal voorbij de hiphop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |