Vanaf nu weet ik dat er een verzamelnaam voor die puntjes en streepjes is.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:04 schreef Dagoduck het volgende:
FB / [FO | BUG] Diakrieten worden niet getoond
quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik hou er wel van.
Take Hold Of The Flame, Queen Of The Ryche, hele Operation Mindcrime
quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:06 schreef PippenScottie het volgende:
Dat de Pippies zichzelf naar bed brengen is nog geen succes.
Ze krijsen boven zo hard dat ik Kurt nauwelijks hoor krijsen
Nooit als knap beschouwdquote:
Overal is een naam voor, heerlijk om te gebruiken en dat mensen je dan raar aan gaan staren omdat ze geen idee hebben waar je hebt over hebt.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:06 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Vanaf nu weet ik dat er een verzamelnaam voor die puntjes en streepjes is.
inmiddels valt het tegenquote:
Ze zijn juist behulpzaam. Ze willen je dit besparen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:06 schreef PippenScottie het volgende:
Misschien mini kurts in de dopquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:06 schreef PippenScottie het volgende:
quote:
Bij de kleine man hier op de bank moet ik ondertussen af en toe tweede stem zijn bij Bassie & Adriaan liedjesquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:06 schreef PippenScottie het volgende:
jij doet de robot?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij de kleine man hier op de bank moet ik ondertussen af en toe tweede stem zijn bij Bassie & Adriaan liedjes![]()
Nu mag je ook even tweede stem zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij de kleine man hier op de bank moet ik ondertussen af en toe tweede stem zijn bij Bassie & Adriaan liedjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |