Niks mis mee.quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nirvana hoor je ook vaak die laatste dagen hè?
quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:15 schreef BillDauterive het volgende:
Staat het origineel er ook van in? Ik geloof dat ik dit liedje eerder op de week ook gehoord heb.
no way dat die ooit zelf een band kan leiden.quote:
De ene Nirvana de andere inderdaad.quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of in z'n eentje een heel album kan opnemenquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
no way dat die ooit zelf een band kan leiden.
Is naar mijn idee al jaren het geval eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt he.quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
no way dat die ooit zelf een band kan leiden.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:16 schreef Zorro het volgende:
Ik kon die Cobain wel schieten.
Hij gelukkig ook.
Is naar mijn idee mijn hele leven al. Ook al kan dat niet besef ik me nu.quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Is naar mijn idee al jaren het geval eigenlijk.
Hier zijn we het over eensquote:
Nou dat gebeurd ook niet veel vaker geloof ikquote:
Ja Nirvana vind ik erg goed!quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:18 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nou dat gebeurd ook niet veel vaker geloof ik
Gemiste kans om teveel nirvana elkaar te zeggenquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:18 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik vind Nirvana erg goed, maar het moet wel geleidelijk toegediend worden, anders wordt het al snel te veel Nirvana mijn mening
Jij weetquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:19 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ja Nirvana vind ik erg goed!
Nog beter is hun cover van Where Did You Sleep Last Night
Rutten?quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:19 schreef Diaan73 het volgende:
Klaar met bakken! Nu lekker douchen, rutten en dan op de bank hangen.
DU BIST ALLES WAS ICH HABE AUF DER WELTquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:19 schreef Isorden het volgende:
DU BIST DAS MÄDCHEN DAS ZU MIR GEHÖRT
Die zijn dan wel weer ganz tollquote:
Meervoud van Rutte?quote:
Alicia Keys, Mariah. Allemaal goud.quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:19 schreef Dagoduck het volgende:
De MTV Unplugged van Alice in Chains, Nirvana en Neil Young zijn allemaal genieten.
Frans Bauer Genotquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:20 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Duuuuuuu.
Du hastttttt.
Dat is mijn favoriet.quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:19 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ja Nirvana vind ik erg goed!
Nog beter is hun cover van Where Did You Sleep Last Night
dit kan mij niet zo bekoren, maar vind het ook niet slecht of zo.quote:
Ik heb nog wel een zwak voor dit nummer.quote:
Ik wilde eens een ander woordgrapje proberenquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Gemiste kans om teveel nirvana elkaar te zeggen
terechtquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een zwak voor dit nummer.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:21 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Deze is ook kwaliteit hoor
Klopt, want dat is Major Tom of Nur Getraumt al.quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
we krijgen fox ook nog zeker? Allebei niet de beste duitse platen in de lijst
NEINquote:
Vreselijk, een van de slechtste dingen in de lijstquote:
Ik zou het doen, je hoeft het zelf niet meer te horen danquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik het voor m'n crematie overweeg, nee.
DUUUUUUUUHUUUUUHUUUUUUUUUquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vreselijk, een van de slechtste dingen in de lijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |