Niks mis mee.quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nirvana hoor je ook vaak die laatste dagen hè?
quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:15 schreef BillDauterive het volgende:
Staat het origineel er ook van in? Ik geloof dat ik dit liedje eerder op de week ook gehoord heb.
no way dat die ooit zelf een band kan leiden.quote:
De ene Nirvana de andere inderdaad.quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of in z'n eentje een heel album kan opnemenquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
no way dat die ooit zelf een band kan leiden.
Is naar mijn idee al jaren het geval eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt he.quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
no way dat die ooit zelf een band kan leiden.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:16 schreef Zorro het volgende:
Ik kon die Cobain wel schieten.
Hij gelukkig ook.
Is naar mijn idee mijn hele leven al. Ook al kan dat niet besef ik me nu.quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Is naar mijn idee al jaren het geval eigenlijk.
Hier zijn we het over eensquote:
Nou dat gebeurd ook niet veel vaker geloof ikquote:
Ja Nirvana vind ik erg goed!quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:18 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nou dat gebeurd ook niet veel vaker geloof ik
Gemiste kans om teveel nirvana elkaar te zeggenquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:18 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik vind Nirvana erg goed, maar het moet wel geleidelijk toegediend worden, anders wordt het al snel te veel Nirvana mijn mening
Jij weetquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:19 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ja Nirvana vind ik erg goed!
Nog beter is hun cover van Where Did You Sleep Last Night
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |