quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:20 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Het is en blijft naar, ja maar andere tijden dit dat. Nee, het is ranzig
quote:
Snowflakes van tegenwoordig he?quote:
Ik ben ooit 40 jaar oud geweestquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:20 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Mijn schoenmaat was ook ooit eens 40
Like a Hurricane is al geweest? Wat? WAT?quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dylan en young na elkaar uitgezwaaid. Het valt me nog mee qua uur @:Scorpion_17
Had het nog2-3 uur eerder verwacht
Hoezo? Er komt steeds weer nieuwe muziek bij maar er blijft maar plek voor 2000 nummers. Niet meer normaal dat er oudere muziek zal blijven afvallen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat t niet op de laatste dag gebeurt, blijft een schande. Maar ja, deze van Young was niet eens zo gezakt, waren de anderen die veel harder gezakt waren
Ja, ik draai me alvast om in mijn graf.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Like a Hurricane ais al geweest? Wat? WAT?
SMAKELOOS!
Hypes die in veel gevallen geen gelijkwaardige concurrentie vormen ja.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Er komt steeds weer nieuwe muziek bij maar er blijft maar plek voor 2000 nummers. Niet meer normaal dat er oudere muziek zal blijven afvallen.
Gewoon een kwestie van een toenemende concurrentie.
schandaligquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:21 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nee die is veel beter maar kwam gistermorgen al
Was een keer bij een Ierse pub in Edinburgh daar speelde er eentje een partij fiddle, koekoek.quote:
Blijft soms een beetje random ja. Zo'n Happier Than Ever van Billie dan bv. wel tot onder de 3 minuten verkorten..quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:23 schreef Hamlapjes het volgende:
Hier mag wel een edit van worden gedraaid
In het Engels kan er vrij veel meestal.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:23 schreef DecoAoreste het volgende:
Valt me wel oprecht mee dat NPO het N-woord niet bliept ofzo
Bazen nummer!quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Blijft soms een beetje random ja. Zo'n Happier Than Ever van Billie dan bv. wel tot onder de 3 minuten verkorten..
Niet alleen maar hypes, maar als je bent opgegroeid in de jaren 80 had je gewoon veel minder keus om te luisteren dan wanneer je nu opgroeit. Het kan praktisch gezien ook niet eens om alle oude muziek te luisteren, het leren waarderen én het ook nog eens structureel bij te houden.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hypes die in veel gevallen geen gelijkwaardige concurrentie vormen ja.
'...In Paris'quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In het Engels kan er vrij veel meestal.
Terwijl het daarin voor de opbouw van de muziek veel belangrijker is, dat kan je niet zeggen van Hurricanequote:Op vrijdag 30 december 2022 17:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Blijft soms een beetje random ja. Zo'n Happier Than Ever van Billie dan bv. wel tot onder de 3 minuten verkorten..
Nwoordquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:23 schreef DecoAoreste het volgende:
Valt me wel oprecht mee dat NPO het N-woord niet bliept ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |