dat van Dylan vind ik dan weer niet zo ergquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:18 schreef Gretzl het volgende:
Ome Bob & Nelis hierna moeten uitzwaaien :’(
[ afbeelding ]
Ik wil het niet jinxen maar ze gaan ergens in de komende jaren allebei hun DAB inzetten.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dylan en young na elkaar uitgezwaaid. Het valt me nog mee qua uur @:Scorpion_17
Had het nog2-3 uur eerder verwacht
Is nog niet gevallen. Geen misverstanden he.quote:
14 gatver.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
In sommige landen is 14 gewoon legaal voor seks .... Andere tijden, andere waarden...
En jij bent een domme sukkelquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:19 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Je bent inderdaad wel echt een mopperkont. Stuk chagrijn
ja dat dacht ik eigenlijkquote:
Ah joh, toen kon dat gewoon johquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:18 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Ja maar is toch absurd dat het toen ook gewoon door de vingers werd gezien? Zoveel artiesten van de 50s-60s die dat soort nare dingen deden..
nee staat op mijn naam en mijn rekeningnummer.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:19 schreef alpeko het volgende:
[..]
En als de kanjer op haar adres valt, houdt ze alles?
Dat t niet op de laatste dag gebeurt, blijft een schande. Maar ja, deze van Young was niet eens zo gezakt, waren de anderen die veel harder gezakt warenquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dylan en young na elkaar uitgezwaaid. Het valt me nog mee qua uur @:Scorpion_17
Had het nog2-3 uur eerder verwacht
Het is en blijft naar, ja maar andere tijden dit dat. Nee, het is ranzigquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:20 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ah joh, toen kon dat gewoon joh
quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:20 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Het is en blijft naar, ja maar andere tijden dit dat. Nee, het is ranzig
quote:
Snowflakes van tegenwoordig he?quote:
Ik ben ooit 40 jaar oud geweestquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:20 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Mijn schoenmaat was ook ooit eens 40
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |