Inderdaad. Maar goed, we hebben nog even. Moet nog tekenen en slagen.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Premier League.
Godverdomme. Zaten we er toch flink naast.![]()
Ik zweer je dat ik die vent niet een stuiver gaf toen ik 'm voor 't eerst zag spelen.
2001 - hij is er al meer dan 5 jaar en kwam op zijn 16e bij ons en is in feite bij ons opgegroeid. Die vergelijking met Farfan slaat nergens op.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Farfán sinds 2004/2005. Samaras sinds 2002/2003 of zo?
Jawel, allebei broodvoetballers die als ambitie hebben om naar een topclub in een sterke competitie te verkassen. Ik kan ze geen ongelijk geven.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:57 schreef SCH het volgende:
[..]
2001 - hij is er al meer dan 5 jaar en kwam op zijn 16e bij ons en is in feite bij ons opgegroeid. Die vergelijking met Farfan slaat nergens op.
Nee inderdaad.quote:
Laat 't eens niet doorgaan.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar goed, we hebben nog even. Moet nog tekenen en slagen.
Samaras mag de veters van Zlatan nog niet eens strikken. Ik snap Heerenveen niet echt, mij lijkt het weer zo'n typisch geval van strik eromheen en weg ermee, zeker voor dat geldquote:Op maandag 16 januari 2006 18:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij is ook vergelijkbaar met Ibrahimovic qua speelstijl. Bovendien heeft hij in feite geen enkele binding met Heerenveen (Farfán bij PSV is vergelijkbaar) en is hij niet zo nuchter als Huntelaar.
Dan heb je het licht blijkbaar nog niet gezien. Samaras speelt met flair, straalt een zekere onaantastbaarheid uit en heeft een goddelijke techniek. Is nog vaker onvoorspelbaar dan Huntelaar. Bovendien kan Samaras als géén ander oorlog in de 16 maken. Van Huntelaar verwacht ik dat hij bij een club als Tottenham of Atlético terecht komt; Samaras zie ik bij Juventus, Barcelona of Chelsea eindigen in de toekomst.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:46 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Samaras mag de veters van Zlatan nog niet eens strikken. Ik snap Heerenveen niet echt, mij lijkt het weer zo'n typisch geval van strik eromheen en weg ermee, zeker voor dat geld![]()
Dat zie ik geen van drieën, ik zie een verwijfde hark, die soms moeite heeft om de bal te controleren, maar wel een hoop snelheid en kracht heeft en de creativiteit om een actie te maken. Vaak mist hij ook nog de rust in zijn spel. Huntelaar is op dit moment veel verder dan Samaras. Samaras vind ik bovendien niet iemand die oorlog in de zestien maakt, daarvoor komt hij vooral kopkracht te kort.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Samaras speelt met flair, straalt een zekere onaantastbaarheid uit en heeft een goddelijke techniek. Is nog vaker onvoorspelbaar dan Huntelaar.
whehehehehequote:Op maandag 16 januari 2006 18:58 schreef methodmich het volgende:
Bovendien is Farfán een smerige duikelaar en blijft Samaras altijd staan.
Samaras is er bij uitstek 1 die gaat liggen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
whehehehehe
Het zit je echt hoog he...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |