Joe heeft inmiddels wel genoeg credits gescoord. Ik spaar mijn haat immer nog voor de Stevenson’s, Owen’s en Mansell’s van deze wereld. Al was die dronken act van Mickey wel een stap voorwaarts.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dan staan alleen @:Wimderon en ik nog aan de juiste kant van de geschiedenis. Jammer.
Babi spek bohhhquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker van die veel te zoete babi pangangsaus bohhhhh
Wat vind je van Gilding?quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jammer dat hij schuin gooit. Slaat nergens op
Goed met kinderenquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:08 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat vind je van Gilding?
Dit is een hele goede vraag.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:07 schreef Szura het volgende:
Tong80
Waarom wordt die zatlap steeds toegelaten?
@tong80 hoort bij FOK! zoals pus bij een zwerende wond.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:07 schreef Szura het volgende:
Tong80
Pus bohhh. Stukje uitzuigenquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:09 schreef Perox het volgende:
[..]
@:Tong80 hoort bij FOK! zoals pus bij een zwerende wond.
Mijn Smith-sympathie heeft een deukje opgelopen na zijn uitgebreide verhaal op Twitter hoe hij aan de schijterij had gezeten.quote:
Link?quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn Smith-sympathie heeft een deukje opgelopen na zijn uitgebreide verhaal op Twitter hoe hij aan de schijterij had gezeten.
Daar doet Musk dan weer hé-le-maal niets aan!quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn Smith-sympathie heeft een deukje opgelopen na zijn uitgebreide verhaal op Twitter hoe hij aan de schijterij had gezeten.
Razmatazgenotquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Razma mag daar gewoon op. Nutteloze vloerspeler
Hij verkoopt abonnementen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:07 schreef Szura het volgende:
Tong80
Maar dankzij zijn vloergeglibber wel een top 32 speler. Echt een smerige luckbox.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Razma mag daar gewoon op. Nutteloze vloerspeler
Ik zit overal die tweet te zoeken maar ik vind hem maar nietquote:
26 - 39 voor de Driequote:Op vrijdag 30 december 2022 16:10 schreef Szura het volgende:
Smissgod
Wat is de stand tussen Smiss en SmissSmissSmiss @:dr_flash?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |