MVG is the MVPquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Van de spelers die nog in het toernooi zitten, lieverd
Die is al een tijdje uitgegumd.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Joe Cullen komt zo in actie?
Ja, hou KPD maar in de gatenquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan jullie weer lekker aan elkaar zitten of is er nog eentje ziek?
Wat is er mis met Cullen dan?quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Joe Cullen komt zo in actie?
Wij allemaal maatquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:03 schreef Perox het volgende:
Ik heb toch een warm plekje voor boelieboi. Jammer dat hij mentaal zo zwak is.
Wat een fantastische rubriek blijft dat.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Intussen is Tong weer helemaal de weg kwijt in vbl sc
Je hebt de laatste maand duidelijk geen darts gezien. Sinds kort is Smiss mentaal sterk. Alleen nu nog wat beter gooien dit toernooi.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:03 schreef Perox het volgende:
Ik heb toch een warm plekje voor boelieboi. Jammer dat hij mentaal zo zwak is.
Chineesquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:04 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat ik zo Chinees ga bestellen tegen mijn kater die maar niet overgaat
Smiss gooit schuin, raarrrrrquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je hebt de laatste maand duidelijk geen darts gezien. Sinds kort is Smiss mentaal sterk. Alleen nu nog wat beter gooien dit toernooi.
Barney weet nog wel een goed adresje.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:04 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat ik zo Chinees ga bestellen tegen mijn kater die maar niet overgaat
Ben ook niet echt fan maar bij een goede kater vind ik het hemels voer, echt waarquote:
Jammer dat hij schuin gooit. Slaat nergens opquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:06 schreef Szura het volgende:
Uiteraard juichen we voor genotsworp Smiss
Dot Chinese mayo?quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben ook niet echt fan maar bij een goede kater vind ik het hemels voer, echt waar
IJsbad VBLquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Intussen is Tong weer helemaal de weg kwijt in vbl sc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |