Engel Gabriel. Door Jezus gezonden om onder ons als stervelingen te zijn. Als hij dart, pink ik een traantje weg.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gabriel is gewoon een klasbaken verdient dit. Soutar is een cafedarter die 2 keer omhoog valt op een WK.
Clayton, Smith, Humphries, Dobbie, Bunzingquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou noem jij eens een sympathieke speler op die er nog in zit dan
Top 5 van mooiste worpen op de Tour.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Engel Gabriel. Door Jezus gezonden om onder ons als stervelingen te zijn. Als hij dart, pink ik een traantje weg.
Kleetun, Bunzingquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou noem jij eens een sympathieke speler op die er nog in zit dan
Verwacht er veel van eerlijk gezegd, zal dus wel tegen gaan vallenquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Als Cullen komt opdagen kan het heel leuk worden
Dit is de laatste alweer. Ja, dan kan het.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Als Cullen komt opdagen kan het heel leuk worden
Joe Cullen komt zo in actie?quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:56 schreef Mani89 het volgende:
Alles op mijn haatlijst ligt er nu gelukkig uit. Ik kan vrijuit kijken vanaf nu.
Bunzingquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als Humphries of Clayton niet sympathiek is, wie dan nog wel?
Kennelijk staat jouw sympathieke in en ander woordenboek dan het mijne.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Clayton, Smith, Humphries, Dobbie, Bunzing
Gaan jullie weer lekker aan elkaar zitten of is er nog eentje ziek?quote:
Katjelam zeker.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Intussen is Tong weer helemaal de weg kwijt in vbl sc
Kan best leuk worden als Cullen ook thuis geeftquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:57 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit is weer zo'n wedstrijd waarvan niemand weet wat we krijgen
De drankvoorraad is dus weer aangevuld.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Intussen is Tong weer helemaal de weg kwijt in vbl sc
Definieer sympathiekquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kennelijk staat jouw sympathieke in en ander woordenboek dan het mijne.
Vdvoortgodquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als Humphries of Clayton niet sympathiek is, wie dan nog wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |