Is dat de warmtepomp die heel Amsterdam van warm water voorziet?quote:Op zondag 15 januari 2023 16:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat hij duidelijk wil maken dat er op 80 meter afstand van hem een buitenunit van een warmtepomp zit en dat die zó veel overlast geeft dat het net is alsof ie in een aardappelschudmachine liigt.
Dat laatste heb ik niet (goed?) gelezen, dat zou de zaak wel veranderen iddquote:Op zondag 15 januari 2023 16:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je het woord ondanks goed gebruikt hier?
En je hebt er overheen gelezen dat zijn vriendin bij aan het komen was van een operatie?
Natuurlijk niet, het is ook overdreven.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is dat de warmtepomp die heel Amsterdam van warm water voorziet?
Lees dan ook de datum van de OP, generator is na een week weer weggehaald, opgelost.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 22:33 schreef VanGeldLos het volgende:
Wat moeten we hier nou mee? Ik heb de eerste paragraaf gelezen maar kom geen bedrijfsnamen tegen.
Name and shame motherfucker.
Ah oke, pardon. Mooi dat het opgelost is!quote:Op dinsdag 24 januari 2023 22:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Lees dan ook de datum van de OP, generator is na een week weer weggehaald, opgelost.
Zo’n meting zegt niks. We hebben speciaal gekalibreerde meetapparatuur voor dergelijke metingen. Daarnaast zal de meting ook gecorrigeerd (correctie, toeslagen) moeten worden. Je komt nooit uit op wat er in eerste instantie is gemeten. Sowieso wijkt zo’n thuismeting vaak erg af.quote:Op zondag 15 januari 2023 22:01 schreef nils7 het volgende:
Onze overbuurvrouw schuin tegenover ons spraken we pas gisteren hierover.
En zij was behoorlijk tegen de eigenaar te keer gegaan en was dus wel, zoals sommige users aangaven te doen, het terrein op gegaan en door de beveiliging verwijderd.
Let wel de aggregaten stonden achter ons pand en de overbuurvrouw had een decibel meter die binnen met de ramen dicht 85 aangaf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |